Aviseringar
Rensa alla

Fuska på prov/förhör


Ämnesstartare

Har ni fuskat någon gång? Hur ofta & har du någonsin blivit "busted" med att fuska?


   
Citera

Ja men det har jag nog.. någon gång. Åkte väl ej fast. Men jag gillar det inte.


   
SvaraCitera

betterthanyou: Ja, några gånger & inte blivit busted.

Klart man har fuskat någon gång i livet på prov 


   
SvaraCitera
reben

fuskade på np svenska 😀 


   
SvaraCitera

betterthanyou: Ja, några gånger & inte blivit busted.

det har mest varit att jag tjuvkikat på personen brevid hehe 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

det har mest varit att jag tjuvkikat på personen brevid hehe 

jobbigt om den har fel haha...


   
SvaraCitera

betterthanyou:

jobbigt om den har fel haha...

man sätter ju sig brevid den som pluggat mest Skadeglädje (börja fråga alla innan provet om de pluggat xD)


   
SvaraCitera
Kudhos

Har lyckats improvisera på förhör och fått godkänt.


   
SvaraCitera
Yaren

tjuvkikade tre gånger i mellanstadiet vad jag kommer ihåg. Alla gav mig inte rätt dock. 
Kemi: vilka kan vara frätande? Syror, syror och baser eller baser? 
Jag skrev först syror och baser, vilket är rätt, sen ändrade jag dock till syror endast efter att ha sett min kompis skriva det. Hahah
En annan gång tjuvkikande jag på en klasskamrat under ett geografiprov, och då noterade jag att hon skrivit fel på Slovakiens huvudstad. Det var inte alltså för att jag själv hade problem, ville bara se hur det gick för andra xD
Enda gången det faktiskt gynnande mig var typ under en engelskdiagnos. 😛 
På senare tid har jag inte fuskat alls. 


   
SvaraCitera

hade programmering i typ.. tre fyra elr fem kurser i gymnasiet :$

"fuskade" lite på typ varje prov :S var helt okej duglig på programmering o de va inte så svårt då men proven va .. ughhh. fast de va inte så mycket fusk kanske för de va läraren som man lurade till att hjälpa en :/ sa ba att "åhh jag kan det här men jag får inte fram det :(" så började han hjälpa en :S så sa man typ på var tredje fråga 😛 

önskar att ja ej slutat me programmering för de e askul när man lyckas skapa nått man har användning utav o ja kmr hela tidn på saker ja bhvr nu men ja e typ ingen som ba kan lära mig en sak sen ha uppehåll o börja igen för de kmr aldrig någonsin tebax för mig vad det än är Tardig

vi hade även en blind lärare o då satt vi typ o visade varandra frågorna o svaren :$ Men det gav mig nå sjuk ångest pga han var så djävla djävla snäll och underbar som människa o det kändes riktigt lågt att göra det framför honom 🙁 som att typ ligga med en kompis flickvän o när man klätt på sig så kmr han hem o han blir "Hm!" o nära på tårar pga tankarna han får men man ba säger att "ne hon behövde hjälp med datorn så ja kom över :)" o han blir lite "aha! åh gud tack godegud omg" i tankarna o ser lite lättad ut i ansiktet men han kmr alltid undra

sen hade vi ett prov som låg på en CD men de va lite dumt för utforskade man CDn så låg svaren i en html fil lol.. alla fick mvg <3 tror ingen hade fått mer än vg annars

o i högstadiet så lämnade en lärare som hade typ natur (tror jag?) alltid sina prov framme :S så ja brukade gå o känna på dörren till salen innan proven o så gick ja in o tog ett prov 😛 😛


   
SvaraCitera

Vi fick ofta lägga våra böcker på golvet när vi skulle skriva prov för att inte kunna använda böckerna på något vis, men vet att en kille som OFTA fuskade (speciellt på tyskalektionerna) "slängde" sin bok på golvet så att den kanske råkade ligga så att han ändå kunde luta sig lite åt sidan och läsa ur boken.


   
SvaraCitera
b1son

kan ej minnas att ja ngnsin gjort d
hade chans 1 gång pga hade mobben i fickan på 1 tenta o gick på dass men ist för o fuska så fick ja lite panik inne på dass o sen lämna ja in tentan så fort ja bara kunde efter d
*tönt*


   
SvaraCitera

böghög:
kan ej minnas att ja ngnsin gjort d
hade chans 1 gång pga hade mobben i fickan på 1 tenta o gick på dass men ist för o fuska så fick ja lite panik inne på dass o sen lämna ja in tentan så fort ja bara kunde efter d
*tönt*

sötis Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill höra hur ni blev busted!!! vad som hände osv


   
SvaraCitera

fuskade mig genom en hel kurs sista terminen @gymnasiet. hade 4 veckor på mig att bli klar. bad om proven bara och en kompis gjorde dem åt mig. 

Har annars aldrig fuskat, typ


   
SvaraCitera