Aviseringar
Rensa alla

fy faen vad du är äcklig...


hmmm jag känner igen delar av texten.....jaja hur som hu anmäl galningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Som mod säger jag ba' anmäl. homofobi är inte okej.

Det som är lite komplicerat är aty det var på mitt andra konto- Elise999- men går det att anmäla ändå?

NEMI:

mm eller typ en tatuering i pannan hade varit festligt

Väldigt!


   
SvaraCitera
Draug

finns folk till allt tyvärrLedsen ytterst tråkigt att dom inte kan tänka till lite innan de skriver något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
finns folk till allt tyvärrLedsen ytterst tråkigt att dom inte kan tänka till lite innan de skriver något.

Ja, väldigt irriterande.


   
SvaraCitera

mpt:hv:
finns mkt idioter speciellt bland d otäcka könet

Hahah Tumme upp


   
SvaraCitera

Slutat svarat, blockerat och anmält.


   
SvaraCitera

haha jag hade mest skrattat åt han och sedan anmält. För hur patetisk kan man vara.... Sen är det en lag i Sverige att man inte får vara homofob. 🙂


   
SvaraCitera
reben

Cutenessoverload: Sen är det en lag i Sverige att man inte får vara homofob. 🙂

Lol ? 


   
SvaraCitera
reben

he he tkr vi ska lagstadga typ att man inte får va moderat då med ? elr att man inte får va rädd för ormar


   
SvaraCitera

mpt:hv:
finns mkt idioter speciellt bland d otäcka könet

Helt plötsligt skäms jag över att vara kille.


   
SvaraCitera

reben: Lol ?

Men det är ju det 😛 Det blir hets mot folkgrupp och det är olagligt. Visst kan man få tänka men inte säga det man tänker. 


   
SvaraCitera
reben

Cutenessoverload:

Men det är ju det 😛 Det blir hets mot folkgrupp och det är olagligt. Visst kan man få tänka men inte säga det man tänker. 

om du uttrycker d ja på 1 sådant vis,  jävla skillnad o bara va homofob ?


   
SvaraCitera
reben

he he vi lagstadgar man inte får vara pedofil ? får gå in o anmäla sig sj på stationen. alla vallfärdar 


   
SvaraCitera

reben: om du uttrycker d ja på 1 sådant vis,  jävla skillnad o bara va homofob ?

Att vara en homofob är egentligen olagligt. 


   
SvaraCitera
mynona

Blockerat och glömt. Om jag hade varit på dåligt humör hade jag skällt ut innan jag blockat (det är sällan en god idé för mig att skälla ut folk dock)


   
SvaraCitera