Aviseringar
Rensa alla

Fy på läxor, prov och långa dagar


Ämnesstartare

Är det bara jag som tycker att det är jobbigt när man har massor av prov, läxor och långa skoldagar? När man kommer hem är klockan redan vid 16.00 man är trött och vill bara ta det lugnt. Man tänker på läxor och prov man måste träna till men man orkar verkligen inte. Man vill göra massor av saker men man tänker bara på att man måste göra alla läxor och träna till proven. Och så brukar det sluta med att man inte gjort något. Jag hatar det någon som känner igen sig?


   
Citera

Känner igen mig.
Man går upp kl7 drar till skolan vid kl8. Kommer hem mellan kl17 och 23. Å sen upprepas processen. Även på lördagar och söndagar under Tenta-p [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Euroda:

Jag hatar det någon som känner igen sig

Nej det är du som är lat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

Nej det är du som är lat

Jag är sjukt lat, seg och nere när det är skola. På loven är jag raka motsatsen då är jag ute minst fyra flera timmar per dag med mina två hundar och spenderar tid med mina vänner med mera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Euroda:

Jag är sjukt lat, seg och nere när det är skola.

Jo, men vem är inte det. Det handlar bara om att ta tjuren i hornen och köra fast det är jobbigt.


   
SvaraCitera

Euroda:

Man vill göra massor av saker men man tänker bara på att man måste göra alla läxor och träna till proven. Och så brukar det sluta med att man inte gjort något. Jag hatar det någon som känner igen sig?

Ja, så är det för mig också. Jag blir stressad och kan inte göra något alls.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, så är det för mig också. Jag blir stressad och kan inte göra något alls..

Samma här brukar sluta med att jag sitter med allt dagen före. [n]

Horrorshow:

Jo, men vem är inte det. Det handlar bara om att ta tjuren i hornen och köra fast det är jobbigt.

Jo, fast det är inte alltid det lättaste tyvärr. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch vill inte tänka på det, även helgerna går åt åt att städa, plugga och träna. [tired]


   
SvaraCitera

Euroda:

Samma här brukar sluta med att jag sitter med allt dagen före.

Jag hade 100 sidor om astronomi att sammanfatta på 1 dag, inte det enklaste.. så blir det när man skjuter upp saker [cry]

Dold text: nu sitter jag med en uppsats i svenska som ska vara inlämnad imorrn [rolleyes]


   
SvaraCitera