Aviseringar
Rensa alla

fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan


Ämnesstartare

är fan sämst på att inte känna brutal ånger och skuld för skit som hände för hur länge som helst och som bara jag kommer ihåg, som ibland triggas till ångest osv

jag kommer inte få prata med psykolog förrän till hösten och vill inte käka piller jag fick utskrivet pga tror de är för starka 

därför undrar jag om någon har tips på vad fan man kan göra när man känner såhär

en kompis tycker att jag medvetet borde göra pinsamma saker för att vänja mig, SKA MAN GÖRA SÅDANA DUMHETER FÖR ATT KOMMA I BUKT MED DET HÄR ELLER?


   
Citera
Ämnesstartare

jäffla umjävel


   
SvaraCitera

Skogspromenader för att rensa tankarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer mig också, har nog inget supertips men efter att jag är färdig med att känna "satan varför gjorde jag så/vad hände där åååå" försöker jag få mig själv att tänka att det var inte en såå stor grej/folk har säkert glömt det/vafan jag kan väl oroa mig över saker jag kommer göra i framtiden istället för att oroa mig över saker jag inte kan göra något åt, typ.


Jag vet inte, det kanske handlar om att man aktivt får försöka ändra sina tankebanor eller varför inte göra satir av eller förlöjliga sig själv i förhand så det liksom inte spelar någon roll om man råkar ut för något pinsamt eller jobbigt på något annat vis. Laugh it of liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(Obs var ej helt seriös ang att förlöjliga sig själv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer mig ibland. Jobbigt, förtjänar att bli mördad. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: örlöjliga sig själv i förhand så det liksom inte spelar någon roll om man råkar ut för något pinsamt eller jobbigt på något annat vis. Laugh it of liksom.

kan göra detta men det är inte i de situationerna man gör ngt man tänker på ändå

fyfan och nu fick jag svinont i pungen också JÄFFLA SKITDAG


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Järn: JÄFFLA SKITDAG

Men Daaaaaaaan, kom och drick mä mig o Adis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så det är så man gör för att få uppskattning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

kan göra detta men det är inte i de situationerna man gör ngt man tänker på ändå

fyfan och nu fick jag svinont i pungen också JÄFFLA SKITDAG

Oj, Skrev visst off med ett f, usch pinsamt Rodnar
Fast blir hela livet satir så kan ju inget jobbigt hända, någonsin!
Men tror väl att det bästa är att krypa ned i en grop ett litet tag pga gamla pinsamheter eller vad det nu kan vara och sedan försöka skaka av sig dem, rätt tufft men säkert något man lär sig med tiden, hoppas jag.
Stackars den 🙁 tänkte skriva kram men det kanske blir olämpligt nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:

Men Daaaaaaaan, kom och drick mä mig o Adis!

är ju kattvakt i sthlm :<

så det är det han gör vi skulle ju skypeplugga idag så dissar han mig sådär, känner att du och jag börjar konkurrera alltså!!!

Fråga om han var sugen på Prag i sommar har hittat biljetter för 1200 tur retur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Stackars den 🙁 tänkte skriva kram men det kanske blir olämpligt nu.

aa och skulle nog inte funka så bra heller, tror det bara gör ondare om man mosar den liksom :<

nubbie:

Fast blir hela livet satir så kan ju inget jobbigt hända, någonsin!

   

jag är sådan nu för tiden, egentligen, har inte fått ett nytt sådant minne vid nyktert tillstånd på hur länge som helst men när man är för full kanske man efterhandskonstruerar plus att det är skämmigt att vara för full och så fuckar man sönder huvudet efteråt och då sitter det hur länge som helst 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åååå cp-um som loggar ut en hipp som happ  :@

Järn:

aa och skulle nog inte funka så bra heller, tror det bara gör ondare om man mosar den liksom :<

jag är sådan nu för tiden, egentligen, har inte fått ett nytt sådant minne vid nyktert tillstånd på hur länge som helst men när man är för full kanske man efterhandskonstruerar plus att det är skämmigt att vara för full och så fuckar man sönder huvudet efteråt och då sitter det hur länge som helst 

Ger en tröstande vink istället.

Mjo det känns som att det är svårare att komma ifrån pinsamheter som hänt när man varit full mvh har inte varit med om det men har fått det intrycket. Sådant man vanligtvis inte skulle göra som nykter gör man utan svårigheter när man är påverkad, sedan ångrar man väl både det man gjorde plus att man inte slutade dricka när det var dags och så slås allt ihop till en enda stor ångestbubbla. Känns som att jag pratar om saker  jag knappt vet något om, men ja.

Du kanske ska dricka lite mindre dan? 🙁 nu vet jag inte hur mycket du dricker men det verkar som att det ibland händer av fel anledning. (Hoppas du inte tar illa upp eller något av att jag skriver det, det kanske inte alls är så men jag har tänkt på det ett tag och vill ju bara att du ska må bra såklart).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: . Sådant man vanligtvis inte skulle göra som nykter gör man utan svårigheter när man är påverkad

Jo egentligen men kan inte påstå att jag gör så hemska saker på fyllan utan tror inte mitt psyke pallar att vara så full och sedan skuldbelägger jag småsaker som blir jobbiga framöver också

nubbie: Du kanske ska dricka lite mindre dan? 🙁

Jo det är tanken i alla fall, iofs var det planen förra veckan med men då var jag väl full fyra dagar typ eheheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Jo egentligen men kan inte påstå att jag gör så hemska saker på fyllan utan tror inte mitt psyke pallar att vara så full och sedan skuldbelägger jag småsaker som blir jobbiga framöver också

Jo det är tanken i alla fall, iofs var det planen förra veckan med men då var jag väl full fyra dagar typ eheheh

Ah, på så vis. 
Du får väl se till att ta tag i det när du har en ovanligt bra vecka. Och kanske ersätta vanan/aktiviteten med något annat som tar upp det mesta utav tankeverksamheten.


   
SvaraCitera