Aviseringar
Rensa alla

Fyfan för remeron


Ämnesstartare

emery:

Wtf[shake]

Komiska är att jag har massa tabletter kvar, för de ger bara ut burkar med 50 tabletter. btw, på bipacksedeln står det 1 tablett 1-3 gånger dagligen.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Bra.. käka inte mera.

Nä inte gjort det på aslänge men råkade somna igår och vaknade 8 på kvällen och tog då bara för att inte sabba dygnsrytmen 🙁

fullochglad:

Komiska är att jag har massa tabletter kvar, för de ger bara ut burkar med 50 tabletter.

Party.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Nä inte gjort det på aslänge men råkade somna igår och vaknade 8 på kvällen och tog då bara för att inte sabba dygnsrytmen 🙁

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min psykiater ville ge mig det. Jag vägrade. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Min psykiater ville ge mig det. Jag vägrade. [crazy][crazy][crazy]

Haha bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bjud va


   
SvaraCitera

Jag vill också ta konstiga tabletter och bli konstig [sad] Fan ta denna friska kropp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha bra.

Mjo, läste mer om skiten i FASS läkemedelsbok där det stod mer detaljerat och lite om överdoser och sånt. Det var avskräckande nog. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

bjud va

Sterd:

Jag vill också ta konstiga tabletter och bli konstig [sad] Fan ta denna friska kropp!

Alltså det är ju inte driekt roliga piller. Helt värdelöst, sabbar en hel dag. Helt mosig och degig blir man.

blodbad:

stod mer detaljerat och lite om överdoser och sånt. Det var avskräckande nog. [y]

Okej. Ah jag slutade efter en månad. Hon blev arg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Alltså det är ju inte driekt roliga piller. Helt värdelöst, sabbar en hel dag. Helt mosig och degig blir man.

Låter skönt.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

Låter skönt.[blush]

Alltså tro mig, är svag för "sköna" piller. Detta är ej skönt. Lita på mig. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Alltså tro mig, är svag för "sköna" piller. Detta är ej skönt. Lita på mig. 😛

Oki, litar på dig, får hålla mig till det gröna fnizz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rött lr brunt funkar oaxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Okej. Ah jag slutade efter en månad. Hon blev arg.

Jag förstår inte varför de blir sura när medicinerna oftast är skit. [rolleyes] Bara vanliga SSRI-preparat är skit, varför skulle man vilja prova något som både påverkar serotoninet OCH noradrenalinet? [confused] Noradrenalinet påverkar ännu mer och jag har redan skitdålig erfarenhet av SSRI-skräp. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Jag förstår inte varför de blir sura när medicinerna oftast är skit.

För man måste hålla på en viss tid innan de ger effekt eller vafan dom säger. Att man inte kan se att dom suger efter så kort tid. Men aja.


   
SvaraCitera