Aviseringar
Rensa alla

fyfan va jag hatar den här sidan jusst nu


isola:

för mig gör det alltid det

Antar att du har en annan webbläsare än trådskaparen. Safari tex fungerar så att den sparar text man skrivit om man skulle råka flänga iväg till en annan sida.


   
SvaraCitera

talrik:

skriver ner ALLA mina känslor i en blogg för att rensa ur allt.. trycker på spara å kommer till första siden, VAFAN ÄR PROBLEMET?!?!?!?!

Ungdomar.se är uppbyggt för att du ska ha någonting att roa dig med på fritiden och det här är ett sätt att få folk att spendera tiden. Skriva om allt igen.


   
SvaraCitera

stupidity is underestimated.[zzz]


   
SvaraCitera

Men newsflash. [zzz]

talrik:

allt jag satt med i fucking en timma är borta!

Det är felet. Du har bara 20 minuter på dig att spy ur dig alla känslor och tankar, sedan är det försent. [y]


   
SvaraCitera

vem ska nu kommentera din händelselösa dag? 🙁


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är felet. Du har bara 20 minuter på dig att spy ur dig alla känslor och tankar, sedan är det försent. [y]

haha tack 😛 nu r jag upplyst

Pappbox:

vem ska nu kommentera din händelselösa dag? 🙁

finns gott om idioter här på um som inte kan hålla käft utan måste hacka på andra pga deras egna osäkerhet. Någon av dem kanske.


   
SvaraCitera

Om du redan skrivit allt så har du ju fått ut det du ville?[confused] Eller är du kanske en attentionwhore?[wink]


   
SvaraCitera

talrik:

snälla säg att ni måste läsa igenom det för att den ska visas på sidan och att anledningen till att den inte kommit upp än är för att ni måste kolla så jag inte skrivit någe förargelseväckande!

Tag det lugnt, min vän. Du rationaliserar. Jag föreslår att du besöker närmaste psyk.mottagning och talar med en terapeut som kan råda bot på dina demoner!


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Sigismund Fröjd:

Tag det lugnt, min vän. Du rationaliserar. Jag föreslår att du besöker närmaste psyk.mottagning och talar med en terapeut som kan råda bot på dina demoner!

Rationalisering är ett psykologiskt fenomen (försvarsmekanism) som innebär att man i efterhand intalar sig själv att man hade goda intentioner eller goda grunder med/för sitt agerande.

Jag rationaliserade inte jag, om man nu måste analysera det, eskaperade.

Nästa gång du leker cool, ta nån som inte kan sin psykologi.

kebu12:

Om du redan skrivit allt så har du ju fått ut det du ville?[confused] Eller är du kanske en attentionwhore?[wink]

lite attentionwhore e jag nog.. Men skrev inte om den.


   
SvaraCitera

talrik:

Rationalisering är ett psykologiskt fenomen (försvarsmekanism) som innebär att man i efterhand intalar sig själv att man hade goda intentioner eller goda grunder med/för sitt agerande.

Jag rationaliserade inte jag, om man nu måste analysera det, eskaperade.

Nu rationaliserar du igen.

För övrigt förstår jag inte varför du kopierar från Wikipedia, kan du inte formulera dina tankar själv? Har detta någon grund i din barndom, tro? Hade du problem att hävda dig, kanske inför långt gånget dominanta föräldrar?


   
SvaraCitera

talrik:

haha tack 😛 nu r jag upplyst

Det var verkligen inte meningen att hjälpa dig. Tro inte att jag menar väl. [no-no]


   
SvaraCitera

talrik:

finns gott om idioter här på um som inte kan hålla käft utan måste hacka på andra pga deras egna osäkerhet. Någon av dem kanske.

Så folk som påpekar att vad du gjort på din engelskalektion eller hur många kalorier du intagit idag är osäkra över sig själv?
Wow, jag har alltid trott att det hetat uttråkad men tydligen har ord bytt mening när jag vart borta


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

Pappbox:

Så folk som påpekar att vad du gjort på din engelskalektion eller hur många kalorier du intagit idag är osäkra över sig själv?

dude fattar inte va du menar.. omformulera med bättre svenska?
Iaf ska försöka svara, menar att de som postar dumma, osammanhängande kommentarer, dryga bilder, elaka ord och allmänt sabbar diskussioner är osäkra på sig själva. de e fanemej inte så jävla kul å pajja för andra.


   
SvaraCitera

talrik:

dude fattar inte va du menar.. omformulera med bättre svenska?

Bättre svenska?!
det du skriver på kan knappat kallas för svenska så jag tror problemet ligger hos dig och inte i min formulering.
men visst, jag provar då

talrik:

allmänt sabbar diskussioner

och vad är det som du vill diskutera om?
Du mår dåligt och vill skriva blogg, så sätt igång istället med det om det lättar på din stora ångest över vad det nu är som gör dig ledsen


   
SvaraCitera
Shnyps

talrik:

skriver ner ALLA mina känslor i en blogg för att rensa ur allt.. trycker på spara å kommer till första siden, VAFAN ÄR PROBLEMET?!?!?!?!

Låter som det har hänt fler än en gång... Du måste tillhöra den korkade delen av användarna här, dvs majoriteten.


   
SvaraCitera