Aviseringar
Rensa alla

Fylla 16 år, vad kan man hitta på med vännerna?


Ämnesstartare

Hej! fick bara en sån här tanke helt plötsligt. Fyller 16 om någon månad, vad kan man göra? vill helst göra något med mina vänner har ni tips? Om flera bor långt i från stan, va gör vi då? tips tack! 


   
Citera

Har ni en villa så kan ni ha fest och alla kan sova där? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

looooooool. Helst inte, men de va en god tanke. Kanske en annan gång, jag vet inte. Andra tips? 


   
SvaraCitera

lan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej inget lan, vi är inte de umgänget längre. Helst något i stan.


   
SvaraCitera

Ha sleepover och gör något som ni aldrig kommer glömma. Vet inte om du har någon viss tid du måste vara hemma om kvällarna. Men smit ut sent iallafall. Typ försök smita in på en klubb/krog eller nåt annat skoj. Alternativ ha fest, desto fler personer, desto roligare!!


   
SvaraCitera

fråga mor o fardin va dom tycker om att ni drar ut o runt på stan, långt ifrån alla föräldrar som tycker de går bra


   
SvaraCitera

Tror jag gick och åt pizza när jag fyllde 16. Sen stack vi ner till havet och tog ett nattdopp, fyller visserligen i slutet av maj men det var svinkallt. Tror vi tältade och grilla efteråt. (eller så var detta när jag fyllde 17, tror jag var utomlands när jag fyllde 16 hm..) 

Men ja tälta inne i stan skulle väl gå? 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kycklin, låter som ett bra sätt att fira på. Ut mer vännerna o käka samt snacka skit


   
SvaraCitera

Sleepover hemma hos dig eller så ber du dina föräldrar hyra en lokal. Eller så köper ni massa snacks o ber någon langare köpa ut alkohol sen så myser ni i en parkbänk med massa filtar.


   
SvaraCitera