Aviseringar
Rensa alla

Fyllan


Ämnesstartare

hej tänkte bara fråga om varför jag blir Aggresiv på fyllan när jag i vanliga fall verkligen inte är det?

Finns de något sätt så att man inte blir de?

brukar vara så här Druckit lite:Pratar mer,halvtråkigt

Mellan:pratglad roligt Social

Mycket :arg som fan kan slå vem som helst :S


   
Citera
Ämnesetiketter

Du kan ju förslagsvis sluta dricka för mycket. eller sluta helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nah det är tråkigt men såklart de är illa att jag blir aggresiv men vetifan om det finns ett sätt att inte bli de  om det är någon som vet?


   
SvaraCitera

redheart:
Nah det är tråkigt men såklart de är illa att jag blir aggresiv men vetifan om det finns ett sätt att inte bli de  om det är någon som vet?

Njae, skulle väl vara att lära dig hantera din ilska först.


   
SvaraCitera

Vet man med sig att man blir aggressiv på fyllan, ska man heller inte dricka sig full. Och klarar du inte av det, ska du inte dricka alkohol alls.


   
SvaraCitera

Dags att läsa på lite om vad alkoholen gör med kroppen?


   
SvaraCitera

du är nog helt enkelt en sådan person som inte borde dricka, om inte annat för andras säkerhet


   
SvaraCitera

Du borde sluta dricka med andra. Du har inget sinne för alkohol.


   
SvaraCitera

Brist på självkontroll, skyll inte på fylla inte! Icke!

Sup mindre och var glad och slipp bråka!


   
SvaraCitera

redheart: Nah det är tråkigt men såklart de är illa att jag blir aggresiv men vetifan om det finns ett sätt att inte bli de  om det är någon som vet?

Enda sättet att motverka detta är att inte dricka alkohol. Eller helt enkelt lära dig att dricka lagom, har du problem med det så bör du inte dricka alls - för din egen och omgivningens skull. 


   
SvaraCitera

redheart: hej tänkte bara fråga om varför jag blir Aggresiv på fyllan när jag i vanliga fall verkligen inte är det? Finns de något sätt så att man inte blir de? brukar vara så här Druckit lite:Pratar mer,halvtråkigt Mellan:pratglad roligt Social Mycket :arg som fan kan slå vem som helst :S

heeeeeeej men va jobbit


   
SvaraCitera

heej vad jobbit! <3


   
SvaraCitera

Håll dig från att dricka alkohol tills du bearbetat känslor och problem du skjutit undan och förändrat det beteendet. Känslor ploppar inte upp från ingenstas, låter lite som det du gjort och sen kommer det fram när spärrarna släpper.


   
SvaraCitera

Hur mår du rent allmänt? Vad är du på för humör när du börjar dricka? För mig förstärks känslorna när jag dricker. 


   
SvaraCitera

kan vara något som undertryckt som kommer upp till ytan när du dricker. försök göra något åt det


   
SvaraCitera