Aviseringar
Rensa alla

fyllar 20 år.


Ämnesstartare

om du önskar dig en dunder fest, skaffa dig en dunder fest. jag kan närvara även om jag inte är din vän, bara för att du ska ha NÅN som blir medvetslös i ett hörn, nerpissad med näsblod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att du ska göra något som du tycker om, vare sig du gör det själv eller med någon annan. Unna dig något du kanske inte vanligtvis gör men som du går och tänker vore sköt/roligt eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

bara för att du ska ha NÅN som blir medvetslös i ett hörn, nerpissad med näsblod

nej. vill inte ha någon lidande på min dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Tycker att du ska göra något som du tycker om, vare sig du gör det själv eller med någon annan

hmm, ska kanske ändå jobba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

nej. vill inte ha någon lidande på min dag!

ska du stanna världen menar du?


   
SvaraCitera

ti-92:

Jag lider av social fobi

äh, har väll i princip alla tonåringar. Tror du överdriver problemet, ring några kompisar och käka sedan drick lite ute så bör det bli en trevlig kväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

om man inte ha några vänner vad ska man göra då?

Jag drog systmet och hade min första fylla i all ensamhet. [blush] Senare åt jag en princess-bakelse. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol har redan glömt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo just det jag var på min farfars begravning. True story.


   
SvaraCitera
ohjens

blev alldeles för full och snodde en cheesburgare på burger king[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjens:

snodde

ohjens:

burger

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fyllde 20 då vill jag minnas


   
SvaraCitera

åt middag med fina vänner och massa överraskningar på fredag sen gick vi ut och öste som fan, firade tolvslaget ute. åkte hem på lördag och firade med familj och vänner och tårta, yumi. det var asbra. det var nu i helgen.

vadå har du inte ens en eller två vänner? ut och käka middag med de! syskon eller whatever [smile] behöver inte vara något stort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satt hemma hela dan för regnet öste ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SÖP MIG ASPACKAD ENSAM I MITT RUM

VÄRT.


   
SvaraCitera