Morgonstjärna:Nej mitt svar var "jag tror inte du kommer komma ihåg det här imorgon". Han insisterade dock. Vi får se vad han säger när han är nykter. I vilket fall blir det ett kul samtalsämne på bussen mot Örebro!
var det ditt svar på frieriet?
time: Nej mitt svar var "jag tror inte du kommer komma ihåg det här imorgon". Han insisterade dock. Vi får se vad han säger när han är nykter.Ah, det är ju alltid en risk med fylla och kärlek
time: I vilket fall blir det ett kul samtalsämne på bussen mot Örebro!Vad ska ni göra i den här delen av världen?
Morgonstjärna:Två av våra närmaste gemensamma vänner flyttade dit till höstterminens start och slår till med ett stort inflyttningskalas imorgon!
Ah, det är ju alltid en risk med fylla och kärlek
Vad ska ni göra i den här delen av världen?
time: Två av våra närmaste gemensamma vänner flyttade dit till höstterminens start och slår till med ett stort inflyttningskalas imorgon!Aha, coolt
Kudhos: Dat pepperoni mellan skinkornaEwww :(åt vegetariskt
SKINKA ON SKINKA BOII
kakakaka:Han kommer inte ihåg något
:DD
skön. Hur är stämningen idag?
time:Hahahahhahaha iste <3
Han kommer inte ihåg någothan bara "vill du förgifta dig? Jag vill fria mig med dig för du har vackra ögon och OJ du har fyra ögon"
time:Så himla fint.
Han kommer inte ihåg någothan bara "vill du förgifta dig? Jag vill fria mig med dig för du har vackra ögon och OJ du har fyra ögon"
time: