Aviseringar
Rensa alla

fyllekåt och tvätta sig


Ämnesstartare

är de bara jag som blir extremt fyllekåt? varför?

tänkte också på en sak idag, hade lite mys med en kille förra heljen, efteråt gick jag på toa så jag tvättade ju händerna. men inte han efter att han hade vart där nere och pillat/slickat. han tvättade dom inte dagen efter heller innan vi åkte.. hm, inte så fresht kanske? har kommit på att när jag tänker efter är de ju faktist inge ovanligt. brukar ni tvätta er?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Han ville kanske ha kvar din lukt så länge som möjligt? [rolleyes]
Jag tvättar mig där emot ofta. Jag tycker det är en aning ofräscht att INTE tvätta händerna.


   
SvaraCitera

skitsuur:

är de bara jag som blir extremt fyllekåt? varför?

Nej, det är helt naturligt.
Kan inte hela harangen med vad som sker i kroppen, men alkohol triggar sexlusten, men minskar dock ofta potensen...

skitsuur:

tänkte också på en sak idag, hade lite mys med en kille förra heljen, efteråt gick jag på toa så jag tvättade ju händerna. men inte han efter att han hade vart där nere och pillat/slickat. han tvättade dom inte dagen efter heller innan vi åkte.. hm, inte så fresht kanske? har kommit på att när jag tänker efter är de ju faktist inge ovanligt. brukar ni tvätta er?

Just händerna är jag väldigt noga med. I övrigt är jag väl inte äckligare än någon annan? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsuur:

han tvättade dom inte dagen efter heller innan vi åkte.. hm, inte så fresht kanske? har kommit på att när jag tänker efter är de ju faktist inge ovanligt. brukar ni tvätta er?

just efteråt tänkte han nog inte på det, och dagen efter hade han kanske glömt vart han hade haft händerna [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsuur:

men inte han efter att han hade vart där nere och pillat/slickat. han tvättade dom inte dagen efter heller innan vi åkte.. hm, inte så fresht kanske? har kommit på att när jag tänker efter är de ju faktist inge ovanligt. brukar ni tvätta er?

Hände att jag kom hem med blod på händerna efter att ha haft sex med ett kk som hade mens, men d va inte så mycket, så ingen brydde sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsuur:

är de bara jag som blir extremt fyllekåt? varför?

Samma här..eller a jag vill bara ta av mig kläder och jag bryr mig inte om om någon ser. jag vill att alla ska se på mig och när jag tar på mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är bara du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera