Aviseringar
Rensa alla

Fyllemys?


Alexa
Ämnesstartare

Jag och en kille jag tycker är dösnygg och allmänt najs drack hemma hos en kompis och båda blev ganska fulla då han delade med sig av sin alkohol till mig och jag till honom. Nästan varje gång jag lämnade rummet så gick han efter för att kolla var jag drog och pratade med mig, vi pratade mycket den kvällen och skämtade och allt dedär. Sen började alla bli lite sega och jag och han låg i samma säng och han ville att jag skulle hålla på med hans hår så jag gjorde det. Sen så la jag mig ner och hade mitt huvud mot hans bröst och låg typ halvt på honom. Då började han krama om mig, hålla på med mitt hår och bara höll om mig. Jag kunde höra hur hans hjärta dunkande snabbt också. Varje gång min mobil plingade till för min andra fulla kompis i rummet bredvid smsa mig så skrattade vi båda för de gjorde det lite halvstelt men vi var båda ändå avslappnade kändes det som. Han sa också att han höll på att bi nykter medans vi låg där men ja vet inte om det var sant. Jag har bara snackat med honom några gånger innan det här också. Dagen efter så träffade jag honom med andra kompisar och då va allting normalt alltså typ "Stelt normalt". Vi kunde ju snacka och så men ja jag vet inte riktigt. Han skjutsade mig till tåget och erbjöd sig att skjutsa hem mig också och när mina andra kompisar skämtade drygt mot mig så försvarade han mig och bara massa sånna småsaker. En annan kompis sa också att han hade pratat om mig förut och kallat mig snygg å sånt men han kan snacka en massa skit så jag vet inte vad jag ska tro men när han tog upp det framför honom så sa han inte direkt emot? Vad ska jag tro?

Såg nu att texten var väldigt otydlig. Det jag vill ha svar på är om det ligger några känslor bakom alls eller om det bara är alkoholen som får han göra saker.


   
Citera

Asså det är så mycket grejer som händer jag vet inte exakt vad du vill ha hjälp med. Träffa han några fler gånger när han är nykter så kanske du får reda på hur han är på riktigt.


   
SvaraCitera

fråga honom? vad vill du han ska ha? vad vill du ni ska va osv?


   
SvaraCitera

Är han en brödvinnare?


   
SvaraCitera

najs ju


   
SvaraCitera

Hallå hur gick det? Dont leave us hanging


   
SvaraCitera