Aviseringar
Rensa alla

fyller 16 nästa vecka?


Ämnesstartare

Woho:

Ja, den får hon nog stor användning för. [wink]

Sverige är överbefolkat enligt min åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge henne en trafikkon och en säck vägsalt och hälsa att om hon inte gillar konen är du tillgänglig.


   
SvaraCitera

Harpya:

Sverige är överbefolkat enligt min åsikt.

Jo, men det känns la kanske inte riktigt som att hon skulle göra ngt åt det även om hon fick en slägga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Jo, men det känns la kanske inte riktigt som att hon skulle göra ngt åt det även om hon fick en slägga.

Skulle hon sitta och lyssna på speldosan, menar du.


   
SvaraCitera

Harpya:

Skulle hon sitta och lyssna på speldosan, menar du.

Hm, kanske inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men va fan, något mer måste hon väl gilla?

JacobK:

En bukett röda rosor funkar alltid + om du inte vet vad du ska ge henne. Ge henne typ att du bjuder på middag eller något 🙂

men hon gillar ju smycken, gav henne ett halsband för fyra månader sen och hon har aldrig tagit av sig det sen dess [blush] det är därför jag tvekar på om jag ska köpa örhängen "igen" liksom :/ känner på mig att det ska bli lite ensidigt. Men hon har verkligen en sot kärlek till alla skor men jag kan inte köpa sånt till henne ju [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyller 16? Var hon inte 17 i den andra tråden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Fyller 16? Var hon inte 17 i den andra tråden?

haha är lite dålig på matte :$ hon fyller 17, inte 16 xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0nly0n3:

speldosa som spelar musik när man öppna

Mm, en sådan som de har på Mysteriet på Greveholm. Asball!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0nly0n3:

haha är lite dålig på matte :$ hon fyller 17, inte 16 xD

Då är man inte dålig på matte, då är man glömsk och aningen ignorant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0nly0n3:

jag vet att nästan alla mina trådar handlar om min tjej som jag inte ens vet om hon är min tjej längre [blush]. MEN för att gottgöra det jag gjort så tänkte jag passa på och ge henne en fin present eftersom hon fyller år nästa vecka [smile]

Har inte läst någon av dina andra trådar tror jag. Men om du inte är säker på om ni är ihop kanske du ska fokusera på er relation istället för någon present hon kanske inte ens tar emot. Och om du inte vet vad hon tycker om är det nog inte en väl fungerande relation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag tycker att du ska ge henne något mycket mer personligt än så. Vad tycker hon om?

OF 5:

ge henne något hon tycker om

JacobK:

om du inte vet vad du ska ge henne

isola:

Då är man inte dålig på matte, då är man glömsk och aningen ignorant.

Äntligen har jag köpt till henne ett armband och ett par örhängen som liknar varann [bigsmile] vet inte om hon ska gilla dem för jag köpte ett "vanligt" armband till henne för nåra månader sen[blush] hon kmr säkert tycka jag är ensidig men det var allt jag kunde köpa [n]


   
SvaraCitera

0nly0n3:

hon kmr säkert tycka jag är ensidig men det var allt jag kunde köpa [n]

Hur länge har ni varit ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp något som passar henne, något personligt


   
SvaraCitera

0nly0n3:

Men hon har verkligen en sot kärlek till alla skor men jag kan inte köpa sånt till henne ju [n]

Ta med henne ut och låt henne köpa ett par skor som du betalar? Inom en rimlig prisgrupp [cheers]


   
SvaraCitera