Aviseringar
Rensa alla

fyller 18 om några månader, vad ska jag önska mig!?


Ämnesstartare

några år till av din ungdom


   
SvaraCitera

undergrounds:

sant, sant!
men de e ju de som e grejen! jag vill inte önska mig något... men min släkt vill liksom de 🙁

kommer satsa på att köpa en bil som har fin kaross, men med kanske lite el-fel på eller liknande som jag kan fixa 🙂

Men det är ju samtidigt förståeligt att ens släktingar vill köpa något till 18-åringen!

Det låter bra det, satsa på en bra sådan bara annars så har man slösat bort sina hårt insamlade pengar (som ens föräldrar kämpade med att få ihop) men självklart så ska man ju fixa en bil som man vill ha! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

striata:
några år till av din ungdom

nää tack! verkligen inte!

trevlig-snubbe:

Men det är ju samtidigt förståeligt att ens släktingar vill köpa något till 18-åringen!

Det låter bra det, satsa på en bra sådan bara annars så har man slösat bort sina hårt insamlade pengar (som ens föräldrar kämpade med att få ihop) men självklart så ska man ju fixa en bil som man vill ha! Glad

precis!, skulle egentligen kunna önska mig eventuella bildelar. men de e liksom inte heller så kul... :/

precis 🙂


   
SvaraCitera

undergrounds:

precis!, skulle egentligen kunna önska mig eventuella bildelar. men de e liksom inte heller så kul... :/

Så sant så! Vem fan vill ge någon bildelar och blir det kul och få några (fastän man vill ha)?!?


   
SvaraCitera

aktier
möbler
köksredskap
en resa
spabehandling
fin middag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Så sant så! Vem fan vill ge någon bildelar och blir det kul och få några (fastän man vill ha)?!?

så sant som de va sagt! o de e liksom inte kul o önska sig pengar heller :/

Doop snogg:
aktier
möbler
köksredskap
en resa
spabehandling
fin middag

aktier har jag redan massa, möbler har jag så de räcker o blir över, köksredskap önskar jag mig faktiskt men de e ju inte så jätte kul... en resa e ifs inte en helt dum idé, inte spa behandling för den delen heller 🙂 o fin midda känns nästan lite överskattat :/ men tack iaf 🙂


   
SvaraCitera

undergrounds:

så sant som de va sagt! o de e liksom inte kul o önska sig pengar heller :/

Men det är ju ändå bättre än ingenting för pengar kan man spara eller spendera när man vill så jag tycker nog att det är ändå bättre att önska sig pengar än inget alls 🙂

Jag såg att du redan har precis allt men då kom jag på att tänka att då kan man ju donera pengar till någon organisation så att andra får ta del och kunna få ett bättre liv! Glad
Men gör bara det som du tycker känns bäst. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Men det är ju ändå bättre än ingenting för pengar kan man spara eller spendera när man vill så jag tycker nog att det är ändå bättre att önska sig pengar än inget alls 🙂

Jag såg att du redan har precis allt men då kom jag på att tänka att då kan man ju donera pengar till någon organisation så att andra får ta del och kunna få ett bättre liv! Glad
Men gör bara det som du tycker känns bäst. Blink

sant, sant! men har försökt med det också :/ men min släkt vill liksom ge något till mig... dem vill ju liksom visa uppskattning för att jag är jag och för att jag är och har blivit den jag är :/
men, men tack för dina svar iaf! dem får vell komma på ngt själva ;P


   
SvaraCitera

Säg att du vill ha pengar till körkort, så jävlar får du pengar, fick flera tusen när jag sa det, och har ännu inte körkort hahahahahha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Säg att du vill ha pengar till körkort, så jävlar får du pengar, fick flera tusen när jag sa det, och har ännu inte körkort hahahahahha

tack för tipset!, men mina föräldrar har lagt undan pengar till det sedan jag va 1 månad gammal :/ men som sagt, tack iaf! 🙂


   
SvaraCitera

undergrounds:

tack för tipset!, men mina föräldrar har lagt undan pengar till det sedan jag va 1 månad gammal :/ men som sagt, tack iaf! 🙂

säg att du vill spara till en bil när du har ditt körkort då?


   
SvaraCitera
torg1

önska dig pengar. tråkigt att ge och få kanske men då kan du köpa dig vad du vill


   
SvaraCitera

undergrounds:

sant, sant! men har försökt med det också :/ men min släkt vill liksom ge något till mig... dem vill ju liksom visa uppskattning för att jag är jag och för att jag är och har blivit den jag är :/
men, men tack för dina svar iaf! dem får vell komma på ngt själva ;P

De är ju omtänksamma men samtidigt lite jobbiga i detta fall :/
Ingen orsak! Glad Det tycker jag!!! Det kanske blir rena Party:en ;D Men det lär det ju bli iaf kan jag tänka mig Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torg1:
önska dig pengar. tråkigt att ge och få kanske men då kan du köpa dig vad du vill

sant, sant! tack så mycket!

lurifax69:

säg att du vill spara till en bil när du har ditt körkort då?

men jag har liksom precis köpt en bil, eller min pappa och jag har köpt ett renoveringsobjekt vi ska fixa med 

trevlig-snubbe:

De är ju omtänksamma men samtidigt lite jobbiga i detta fall :/
Ingen orsak! Glad Det tycker jag!!! Det kanske blir rena Party:en ;D Men det lär det ju bli iaf kan jag tänka mig Glad

precis! :/
haha, man kan ju alltid hoppas! 😉 fast jag är tveksam, fyller liksom år på en måndag och jag bor på en internatskola 5/7 dagar i veckan + att där e 0 tolerans på alkohol 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag önskade mig en resa och åkte med tjejerna till New York. Visste precis som du att jag skulle få bil och körkort. 


   
SvaraCitera