Aviseringar
Rensa alla

fyller 20 om 9 minuter


hbtqp
Ämnesstartare

kan man bli banned om man är så gammal? siten heter ju ungdomar men en 20 åring är väl inte nån ungdom?v bryr mig inte så mycket endå eftersom att det inte är någon bra  sajt. banna mig om ni vill jag vet om mycket bätte hemsidor.


   
Citera
Ämnesetiketter

Finns gamla gubbar här så det är nog lugnt.

Om du nu tycker att sajten är så värdelös, varför gör du en tråd? Verkar ju sjukt onödigt.


   
SvaraCitera
hbtqp
Ämnesstartare

Gjorde enbart tråden så att nån skulle banna mig men förmodligen så tas tråden bara bort. men om ni mods är snälla och läser mina inlägg  så säger jag snälla banna mig. ta inte bara bort tråden.


   
SvaraCitera

eller bara lämna ditt konto funkar exakt lika bra


   
SvaraCitera

Man får vara här fr.o.m 13 år och vara som äldst 25år. Så fort du fyllt 26 ryker du!
Grattis på 20årsdagen! Party


   
SvaraCitera

yey grattis


   
SvaraCitera

hbtqp:
kan man bli banned om man är så gammal? siten heter ju ungdomar men en 20 åring är väl inte nån ungdom?v bryr mig inte så mycket endå eftersom att det inte är någon bra  sajt. banna mig om ni vill jag vet om mycket bätte hemsidor.

Du är ju tonåring från den dagen du fyller 13 år och tills den dagen du fyller 19 år.
Även enligt bland annat arbetsförmedlingen är en ungdom en person mellan 16-25 år. Likaså enligt EU och enligt Stockholms kulturförvaltning så klassas man som ungdom till och med att man är 25 år.


   
SvaraCitera

hbtqp:
Gjorde enbart tråden så att nån skulle banna mig men förmodligen så tas tråden bara bort. men om ni mods är snälla och läser mina inlägg  så säger jag snälla banna mig. ta inte bara bort tråden.

men lilla gubben du, varför vill du bli bannad för? det räcker med att du avregistrerar haha


   
SvaraCitera

nja det spelar väl ingen roll, så länge du inte är 35, alkoholist och tvåbarnspapap får du väl va här eller? 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

men lilla gubben du, varför vill du bli bannad för? det räcker med att du avregistrerar haha

Varför pratar du som en dagis fröken


   
SvaraCitera

Jag är 18 år och känner mig fortfarande som ett barn


   
SvaraCitera

Varför framställer du dig som allsmäktig på forumet bara för att du fyllt 20? Och förresten, jag tror inte riktigt någon bryr sig om huruvida du tycker siten är bra eller dålig Blink


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Varför pratar du som en dagis fröken

idk xD


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

idk xD

7a0.jpeg
krimsje mmhmm


   
SvaraCitera