Aviseringar
Rensa alla

fyller 20


Ämnesstartare

passaro:

Kramsmiley.bmp

Haha så fult leende <3

NEMI:
fylla tjugo var lite som att ta sig igenom vilken dag som helst, inget speciellt...

Nej känner på mig att något hemskr kommer hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä. att fylla tjugo var typ lika jobbigt som att fylla arton. och det jobbigaste med att fylla tjugo är när kassörskan på systemet ler lurigt mot en och funderar på om hon ska gratta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan lugna dig med att tiden går jättesnabbt mellan 20 och 30


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fyller snart 22...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade åldersnoja strax innan jag fyllde tjugo, gick över samma dag då jag märkte att det ändå inte var någon signifikant skillnad.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

kukoxo:

Haha så fult leende <3
Nej känner på mig att något hemskr kommer hända

det är inge hemskare än något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
nä. att fylla tjugo var typ lika jobbigt som att fylla arton. och det jobbigaste med att fylla tjugo är när kassörskan på systemet ler lurigt mot en och funderar på om hon ska gratta.

Åh systemhistorier lugnar mig lite. Berätta mer. Tipsa gärna om ngt gott jag kan se fram emot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
kan lugna dig med att tiden går jättesnabbt mellan 20 och 30

Lägg ner.... kul lr?

Nachac:
Hade åldersnoja strax innan jag fyllde tjugo, gick över samma dag då jag märkte att det ändå inte var någon signifikant skillnad.

Skönt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Skönt 🙁

Ja, faktiskt. Det är skumt att åldras, men det skumma upphör vid varje milstolpe, ungefär.


   
SvaraCitera

haft åldersnoja sedan jag var 19 🙁 men det handlar nog inte så mycket om åldern, utan mer att jag faktiskt är en jävla tant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Åh systemhistorier lugnar mig lite. Berätta mer. Tipsa gärna om ngt gott jag kan se fram emot

o.k. att kunna bjuda på god öl samtidigt som man bjuder på god mat. att kunna dricka starkvinsglögg när som helst på året, och inte bara en liten kopp varje advent. att spontant uppfylla sin lust att ligga i en fåtölj och dricka så mycket sprit att inga andra funktioner än depressivt navelskådande tänkande skonas. o.s.v. eller att kunna fnissa finurligt när skeptiska butiksbiträden frågar om man inte skulle behöva hjälp att hitta vägen ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Lägg ner.... kul lr?

klart det är kul.


   
SvaraCitera
penja

Du bör noja. Jag nojar, fyller 19 om 40 min


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt åt dig.


   
SvaraCitera

Tufft o va 94a, the class of VM-brons Cool


   
SvaraCitera