Aviseringar
Rensa alla

Fyllesms


Ämnesstartare

Celeron:

ehmdom mest lättsamma sexmessen jag skrivit har bara vart "jag vill ha dig här,jag vill ha dig,jag vill knulla dig etc." sånna småsaker,mend va som sagt dom mest lättsamma,har skrivit mycke grövre och detaljerade mess som jag skämms över nu.även om dom uppskattades.Men längesen.

haha men det e ju det den här tråden är till för, säg nu [bigsmile] ingen som dömmer nån för ens fyllesms, eller hur!

General Trag:

Jag förstår inte ens hur folk klarar av att skriva fylle-sms. jag kan knappt skriva på ett vanligt tangentbord när jag är full.

oh fan.. jag brukar lyckas med rätt mycket när jag e full.. minns det inte dagen efter dock.


   
SvaraCitera

Mollgan:

haha men det e ju det den här tråden är till för, säg nu[bigsmile] ingen som dömmer nån för ens fyllesms, eller hur!

Haha,nej,men en annan um:are kan svara på vad jag skrivit för snuskiga sms[blush]dock nykter,men man är jävligt på och brutal när man är kåt,och sen skämms för att man kan va så frispråkig XD
Han kan svara på vad jag skrivit för snuskmess,men då måste du komma på vem d är.[cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Celeron:

Haha,nej,men en annan um:are kan svara på vad jag skrivit för snuskiga smsdock nykter,men man är jävligt på och brutal när man är kåt,och sen skämms för att man kan va så frispråkig XD
Han kan svara på vad jag skrivit för snuskmess,men då måste du komma på vem d är.

det där känner jag igen.. (från igår) men eeeeh hur fan ska ja kunna veta vem det är? [tard] du förefallar lite konstig som ber mig om sån sak. Jag vill veta, men jag tänker inte ägna mitt liv att få veta det haha


   
SvaraCitera

Mollgan:

oh fan.. jag brukar lyckas med rätt mycket när jag e full.. minns det inte dagen efter dock.

Brukar jag också, bortsett från att pricka rätt på ett tangentbord.


   
SvaraCitera

Mollgan:

det låter ioför sig grymmt! hur fan gick det till

Vi hade skedat en natt med kläderna på (bland massa andra folk) och så skrev jag väldigt felstavat att jag gillade det på... det där sättet. Sen blev det som det blev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Vi hade skedat en natt med kläderna på (bland massa andra folk) och så skrev jag väldigt felstavat att jag gillade det på... det där sättet. Sen blev det som det blev.

nice!


   
SvaraCitera

jag brukar supa bort mobilen...jäkligt dyr vana men det blir iaf inga fylle-sms.


   
SvaraCitera

Isolde:

jag brukar supa bort mobilen...jäkligt dyr vana men det blir iaf inga fylle-sms.

Hade föredragit det några gånger


   
SvaraCitera

Brukar inte fyllesmsa. Iaf inte helt random. Om nån smsar mig måste jag ju såklart/tyvärr svara. [smile]

EDIT; Alltså förlåt, men värst är ju när folk RINGER en och är aspackade typ kl 3 på natten. <.<


   
SvaraCitera
blum
 blum

emery:

Brukar inte fyllesmsa. Iaf inte helt random. Om nån smsar mig måste jag ju såklart/tyvärr svara. [smile]

ahhaha

"sötast lova att vi ses . krama <3eff3" o sen "åh herregud nu är jag full"

nyår ;D


   
SvaraCitera

Lindblom:

ahhaha

"sötast lova att vi ses . krama <3eff3" o sen "åh herregud nu är jag full"

nyår ;D

HAHAHA var det jag?? XDD
Haha okej, ibland fyllesmsar jag men det är som sagt bara när jag måste svara på andras sms...[cool] XD


   
SvaraCitera
blum
 blum

emery:

HAHAHA var det jag?? XDD
Haha okej, ibland fyllesmsar jag men det är som sagt bara när jag måste svara på andras sms...[cool] XD

hahaha jaa, jag ringde tom dig då [cool] var så himla full


   
SvaraCitera

Lindblom:

hahaha jaa, jag ringde tom dig då [cool] var så himla full

HAha ja juste shit :S du typ asgarva och bara ramla av stolen och skit 😀 Alltså gud.. man ska ha såhär på mobilen att samtal spelas in. x)...


   
SvaraCitera
blum
 blum

emery:

HAha ja juste shit :S du typ asgarva och bara ramla av stolen och skit 😀 Alltså gud.. man ska ha såhär på mobilen att samtal spelas in. x)...

HAHAHAHHA gjorde jag? kommer knappt ihåg hahahahah.
eller hur!


   
SvaraCitera

Lindblom:

HAHAHAHHA gjorde jag? kommer knappt ihåg hahahahah.
eller hur!

Okej, man borde ha inbyggt cam och mick i XD
Aja vore fett kul haha 😀

Nu blev jag sugen på dricka. x)


   
SvaraCitera