Aviseringar
Rensa alla

Fylletråd om kärlek.


Ämnesstartare

Ja den där jävla kärleken alltså! Det är allt man behöver här i livet. Jag har alltid vetat att jag är bisexuell. Enda sedan lågstadiet har jag jag varit attraherad av både killar och tjejer. Jag har haft tidigare romanser i livet som gått åt helvete. Så jag gav upp. Jag trodde att det var hopplöst. Men det ändrades.

 För det finns en person som jag verkligen älskar oändligt mycket. När mitt livet känns hopplöst så är han mitt enda ljus. Han ger mig verkligen blandade signaler. Ibland säger han att han älskar mig och att jag är hans pojkvän och hans baby. Ibland är han bara taskig och behandlar mig som skit. Jag vet inte vad jag ska ta mig till för jag älskar honom verkligen av hela mitt hjärta. 

Ibland behandlar han mig som en vanlig kompis. Ibland som en pojkvän. Ibland som ett mobboffer. Jag får så blandade signaler från den här personen som jag är så hopplöst förälskad i. Om han bara blev min pojkvän så skulle mitt liv vara perfekt. All skiten i livet hade inte varit lika jobbig längre. Men jag vet inte vad han känner för mig. Men jag vet att jag älskar honom. 

Fan jag är full som ett as men jag känner att jag behöver dela med mig av det här anonymt. Ungdomar.se är terapi för mig. Om han bara blir min pojkvän. Fan jag det finns ingenting i livet som betyder lika mycket för mig som honom. So come on, come on, come on, come and take it! Take another little piece of my heart now baby <3   


   
Citera
Ämnesstartare

är henom ens gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med honom då.fråga om ni har nått på gång eller så, det skulle jag ha gjort om jag var du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han blir din bf kanske han ändå fortsätter att bete sig så som han gör nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
är henom ens gay

Han har kysst mig så det antar jag. I alla fall bi Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:
Prata med honom då.fråga om ni har nått på gång eller så, det skulle jag ha gjort om jag var du.

Men det är ju så pirrigt Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Om han blir din bf kanske han ändå fortsätter att bete sig så som han gör nu 

Jag vet. Jag är förvirrad Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:

Men det är ju så pirrigt Rodnar

Du får bara fråga,säger han nej så är det bara så.


   
SvaraCitera
mynona

att han beter sig motsägelsefullt kan vara ett tecken på att han inte vet hur han ska känna inför det faktum att han är kär i dig, eftersom du har samma könsorgan och en förälskelse i dig därför innebär etiketten bi/homo. Vill du fortsätta gissar jag att det bästa vore att försöka föra utvecklingen framåt steg för steg i stället för att fråga rätt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
att han beter sig motsägelsefullt kan vara ett tecken på att han inte vet hur han ska känna inför det faktum att han är kär i dig, eftersom du har samma könsorgan och en förälskelse i dig därför innebär etiketten bi/homo. Vill du fortsätta gissar jag att det bästa vore att försöka föra utvecklingen framåt steg för steg i stället för att fråga rätt ut

Får hoppas att det är så Glad Tack för tipset Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:

Han har kysst mig så det antar jag. I alla fall bi Söt

har kysst med snubbe, är inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

har kysst med snubbe, är inte det

Tror dock inte att du har grovhånglat med en av samma kön. Och om du har gjort det så tror jag knappast att du är straight. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han låter som en snubbe med extrema bekräftelsebehov/dålig självkänsla/narcisistiska drag.

tror han vet att du är kär i honom och han nyttjar det till max. Han älskar att du är kär i honom men han vill inte ta det längre, han vill bara hålla dig kär i honom. så ena dagen dissar han dig för att inte inleda något mer, och andra dagen vill han ha din affection och drar dig till sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe:

Tror dock inte att du har grovhånglat med en av samma kön. Och om du har gjort det så tror jag knappast att du är straight. 

vet inte riktigt var gränsen för "grovhångla" går men tror på detta:

zox:
han låter som en snubbe med extrema bekräftelsebehov/dålig självkänsla/narcisistiska drag.

tror han vet att du är kär i honom och han nyttjar det till max.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döda honom


   
SvaraCitera