Aviseringar
Rensa alla

Fyllning av 90 % dun och 10 % fjäder.


Ämnesstartare

Om man köper en jacka och den har
Fyllning av 90 % dun och 10 % fjäder.
betyder det att fåglar dött för den?[cry][cry]

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. dilemma.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nej men troligtvis torterats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nej men troligtvis torterats

f*ck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men Jesus dog för dina synder så de ä luuunch[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör inget om människor dör för mina kläder men djur däremot näää där tar det stopp

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ähh orkar inte bry mig köper den ändå
vi alla kommer ändå dö
ingenting spelar någon rioll egentligen
i slutet
kwack kwack

orkar inte bry mig om djuren längre vad för nytta ger mina tankar NOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL skillnad

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tänker inte bry mig om nån annan än mig sj nu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fast tänker fortf inte äta djur


   
SvaraCitera

plast allting är i plast


   
SvaraCitera

[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

vad är det för jacka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vad är det för jacka?

http://www.johnells.se/women/dunjacka-alexandra-marinbla

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmm tänk om man hade så mycket pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

mmm tänk om man hade så mycket pengar

tar högsta studielån från csn,därför,plus att jag fyller år så jag har råd att investera i en jacka nu höhö

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ångest dock, tog marinblå, skulle nog tagit svart, o det fanns bara s,hoppas den inte sitter superstort,e dock lång o har långa armar,så det lär nog funka. hann ba testa den snabbt i butik


   
SvaraCitera

köpte en keps som det visade sig vara ull i så funderar på att köpa en jacka med ullfoder... eftersom jag inte känner mig så hemsk. fast vet inte, vill inte riktigt. fast ändå kanske... jag behöver verkligen en vinterjacka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

köpte en keps som det visade sig vara ull i så funderar på att köpa en jacka med ullfoder... eftersom jag inte känner mig så hemsk. fast vet inte, vill inte riktigt. fast ändå kanske... jag behöver verkligen en vinterjacka...

[crazy]


   
SvaraCitera

Angelize:

http://www.johnells.se/women/dunjacka-alexandra-marinbla

ser varm å mysig ut!

internet:

köpte en keps som det visade sig vara ull i så funderar på att köpa en jacka med ullfoder...

iofs är det ju ej lika illa med ull, gör ju ej ont för fåren att få det bortrakat, men ah, iofs så kanske deras levnadsförhållanden ej ärså bra. är icke insatt.


   
SvaraCitera

Angelize:

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. dilemma.

Spelar inte stor roll, även om inga fåglar blivit torterade så blir människor torterade av att vi köper bomull av dom.
Vatten + tid + pengar + mark = bomull
Synd bara att det är de fattigas resurser vilket betyder att vi tar deras vatten 🙁
köper du kläder man gjort i indien så tar du as mycket vatten av dom..

vi är direkt skyldiga till att mycket är som det är.
det finns massor av alternativ dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vah, dun är ju fjädrar ? 😛


   
SvaraCitera