Aviseringar
Rensa alla

4 år äldre


Ämnesstartare

Hej,

Jag är 01a och den tjej jag är kär i är 05a. Jag vågar inte prata med henne eller adda henne på snapchat för att tänk om dem tror att jag är en pedofil. 
Det är konstig känsla jag känner och jag vill verkligen försöka men det är åldern som stoppar mig 


   
Citera
Ämnesstartare

bli kär i mig istället


   
SvaraCitera

hahaha ja så är det ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte normalt kompis, sluta medans du har chansen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Inte normalt kompis, sluta medans du har chansen 🙁

När tror du att ett sådant förhållande kan fungera? Alltså 4 år emellan och när kan man vara kompis med någon som är 4 år yngre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli kär i hxiley istället 


   
SvaraCitera

Bikaboo:

När tror du att ett sådant förhållande kan fungera? Alltså 4 år emellan och när kan man vara kompis med någon som är 4 år yngre 

min pappa är typ 66 år och min mamma är typ 45 år.... 20 års skillnad så varför skulle 4 år vara problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

min pappa är typ 66 år och min mamma är typ 45 år.... 20 års skillnad så varför skulle 4 år vara problem?

Ja men vid den åldern är ju båda fullvuxna. Hon är 14 och jag 18. Men jag blir skitarg på mig själv att falla för en tjej så mycket yngre. Det är inget jag kan göra åt. Jag vill bara få bort mina känslor för henne men det är helt omöjligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bikaboo:

När tror du att ett sådant förhållande kan fungera? Alltså 4 år emellan och när kan man vara kompis med någon som är 4 år yngre 

När ni båda är 18. Jag har inga vänner som är så unga så jag vet inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

När ni båda är 18. Jag har inga vänner som är så unga så jag vet inte. 

Ska han pausa sin ålder tills hon också är 18 eller? Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Ska han pausa sin ålder tills hon också är 18 eller? Cool

Fan om jag bara kunde spola tillbaks min ålder 4 år skulle alla mina depressionsproblem vara borta 


   
SvaraCitera
Dedu
 Dedu

Vänta tills hon är 15 åtminstone annars kommer det se fel ut. Mitt ex är 5 år äldre än mig och vi va tillsammans när jag var 15-16. Låt inte åldern hindra dig från kanske ditt livs kärlek?


   
SvaraCitera

Du är för gammal för henne. Antingen får du vänta tills hon typ gått ut gymnasiet eller så får du sluta prata med henne ordentligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sopptuna:
Du är för gammal för henne. Antingen får du vänta tills hon typ gått ut gymnasiet eller så får du sluta prata med henne ordentligt.

varför kan han inte bara vänta tills hon fyller 15 år? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sopptuna:
Du är för gammal för henne. Antingen får du vänta tills hon typ gått ut gymnasiet eller så får du sluta prata med henne ordentligt.

Varför går det inte att vänta tills hon är 15 år


   
SvaraCitera