Aviseringar
Rensa alla

4chan har sagt sitt, vad tycker UM om Samus rumpa?


Ämnesstartare

schim:

Vad vet du om det Arg

Aldrig sett en smal/normal kille som har så stor rumpa som Samus - män är inte byggda på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livets stora frågor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Dräkten är lurig juIcke!

Hur menar du?

NiklasW:
Livets stora frågor.

Som alla trådar här på UM.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

En given del i spelutvecklarnes generella syn på kvinnokroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
En given del i spelutvecklarnes generella syn på kvinnokroppen.

Utveckla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Aldrig sett en smal/normal kille som har så stor rumpa som Samus - män är inte byggda på det sättet.

Bara för att du inte är sett en så betyder det inte att det inte finns. Klart de kan va byggda så, finns oxå något som du säkert testat på - Träning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Bara för att du inte är sett en så betyder det inte att det inte finns. Klart de kan va byggda så, finns oxå något som du säkert testat på - Träning

Visa mig en kille (som inte är överviktig) med lika breda höfter och stora skinkor som Samus.


   
SvaraCitera
torg1

wow..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite svårt att tolka någon riktning i denna UM-poll, men det skulle kunna vara att mjuk verkar vara det populäraste alternativet.


   
SvaraCitera
Kudhos

rbb:

Finns ingen kille med en smal/vältränad kropp som har en så där stor rumpa.

Du har inte sett min. Är också prisjägare. Jag känner väl min egna kropp bäst. Vem är du för att säga att jag inte håller måttet? Va? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Du har inte sett min. Är också prisjägare. Jag känner väl min egna kropp bäst. Vem är du för att säga att jag inte håller måttet? Va? 

LOL, tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har ju sån där black booty fläskarsel ju! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håll käften era jävlar, man behöver inte bilder för att första att hela hon är lika hård som Per Morberg är fet i håret. Vem fan orkar bry sig om hennes röv när man hon gör trippelvolter samtidigt som hon skjuter missiler, jävla stofiler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stoppa valfriheten:
håll käften era jävlar, man behöver inte bilder för att första att hela hon är lika hård som Per Morberg är fet i håret. Vem fan orkar bry sig om hennes röv när man hon gör trippelvolter samtidigt som hon skjuter missiler, jävla stofiler.

Försök inte förneka förnedrande fakta.

Röven är fet, och det syns lång väg. Sedan kan hon trippelvolta och skjuta hur många missiler hon vill, hon har fortfarande en fet röv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf bry sig? känns så nolife


   
SvaraCitera