Aviseringar
Rensa alla

400 000kr rolex


Ämnesstartare

På flyget satt jag med en trevlig dam som snackade med mig. Insåg sen att hon hade på sig daydate Rolex 18 karat guld klockan för 400 000kr och en Louis Vuitton ryggsäck för 25 000kr. 

skulle du vågar gå runt med en 400k klocka på stan?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera

Nja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja absolut 


   
SvaraCitera

har en väska som kostar runt 10k men skulle aldrig ha en klocka som kostar 400k


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det finns bättre sätt att spendera såna mängder pengar, som på en bil till exempel 😉

Att spendera pengar på materiella saker är niceSover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Tror det finns bättre sätt att spendera såna mängder pengar, som på en bil till exempel 😉

Att spendera pengar på materiella saker är niceSover

Rolexen är mycket bättre än en bil. Bil är inget märkvärdigt men rolexen kommer folk som jag starta trådar om


   
SvaraCitera

Jag skulle aldrig ha en väska för så mycket att börja med. Men ja varför skulle jag inte våga?

Skåneärbäst:
har en väska som kostar runt 10k

Men hur / av vad - är den tillverkad om den kostar så myyycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer:

Rolexen är mycket bättre än en bil. Bil är inget märkvärdigt men rolexen kommer folk som jag starta trådar om

Ja jo sant, en bil för 400k är inte märkvärt men en 4 miljoner bil 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
Jag skulle aldrig ha en väska för så mycket att börja med. Men ja varför skulle jag inte våga?

Men hur / av vad - är den tillverkad om den kostar så myyycket?

Säkert bara märkes väska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte fånig nog att äga en klocka för en halv miljon, eller någon klocka alls för den delen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa vadå klockan är ju värd bra pengar? 😛


   
SvaraCitera

daygamer:
På flyget satt jag med en trevlig dam som snackade med mig. Insåg sen att hon hade på sig daydate Rolex 18 karat guld klockan för 400 000kr och en Louis Vuitton ryggsäck för 25 000kr. 

skulle du vågar gå runt med en 400k klocka på stan?

Förstår mig inte på när man köper helt onödiga saker. Varför inte skänka pengar till människor som knappt har råd ned mat. Om inte man vill ge bort kan man väl åtminstone köpa något ner nödvändigt.

Å andra sidan skulle hon med all sannolikhet bli rånad om hon ensam gick runt i staden.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera