Aviseringar
Rensa alla

Fyriangeldrama?


Ämnesstartare

Jag har träffat en tjej, som har varit min brors vän sen innan. Hon är intresserad av mig, vi har god kontakt via msn och när vi väl går ut. Min bror är förtjust i henne, hon är inte förtjust i han. Jag har varit ihop med hennes bästa vän, som nu är intresserad av mig igen.

Lite invecklat, men what to do? Skita i mitt x (som jag är god vän med, vill inget mer med henne) och prata med brorsan och säga att det finns fler kvinnor där ute?

Han har tydligen skickat ett meddelande till henne jag håller på med, som innehåller mycket flirtande.

Jag brukar handskar med mina problem själv, jag vet nog vad jag borde göra. Men jag vill bara dela med mig av min situation, för det gör de flesta på det här forumet.

Min förklaring blev inte tydlig, men jag måste röra mig.
Tack på förhand. [bigsmile]


   
Citera

du och din bror borde slåss, som riktiga bröder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du och din bror borde slåss, som riktiga bröder

Haha, du ska bara veta vad vi har gjort mot varandra.. [crazy]


   
SvaraCitera

Adde88:

du ska bara veta vad vi har gjort mot varandra

ja men om ni är vana vid det är det ju nemas problemas lix [y]


   
SvaraCitera

*Kvadrupeldrama.


   
SvaraCitera

Rektangeldrama?


   
SvaraCitera

Kvartärdrama?


   
SvaraCitera

Läs lite lågstadiegeometri.


   
SvaraCitera

kvartettdrama [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Läs lite lågstadiegeometri.

Oj, samtalsämnet bytes härmed till GEOMETRI. Vad fan har det med diskussionen att göra? Läs min situation din dumma jävel. [mad]


   
SvaraCitera

Adde88:

Oj, samtalsämnet bytes härmed till GEOMETRI. Vad fan har det med diskussionen att göra? Läs min situation din dumma jävel. [mad]

Ge efter för faktum att det här diskussionsforumet inte har någon s.k. standard.


   
SvaraCitera

Dokusåpa.


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

*Kvadrupeldrama.

Kvadratdrama*


   
SvaraCitera

Rederiet.


   
SvaraCitera

Gör ingenting? [confused]


   
SvaraCitera