Aviseringar
Rensa alla

Fysisk kontakt under vanlig/vardaglig interaktion med andra människor


Ämnesstartare

Öh, typ.

Är ni såna som försöker hålla hårt i den där lilla privata sfären runt er och drar er en aning för att röra vid andra människor eller är ni såna som tenderar att exempelvis lägga en hand på en persons axel när ni pratar med den?


   
Citera
reben

brukar krama folk jag känner när jag säger hej o hejdå. annars absolut inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Rör ofta vid folk

Tror jag. Mer det än sällan och relation till personen spelar ingen större roll. Har iaf en tendens att komma rätt nära andra människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Rör sällan vid folk

Människan är smutsig. Jag vill INTE att folk ska röra vid mig. Höll på att flippa när ny klassis började pilla i mitt hår bara sådär. INTE ENS MIN MAMMA FÅR PILLA I MITT HÅR!!!!! Fuck u


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Rör ofta vid folk

Om jag bedömer det rimligt, eller är berusad, då jag definitivt bedömer det rimligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar knappast på det


   
SvaraCitera
Draug

nöbby: Det beror på vilken relation jag har till personen i fråga

rör inte folk jag inte känner, man vet aldrig vart dom kan ha har varitGalen, en handskakning på sin höjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Annat:

Jag gör så ibland om jag säger något jag vill ska gå fram, som är viktigt eller jag vill lägga emfas på. Då kan man lägga en hand på axeln eller liknande för att försäkra sig om kontakt med personen i fråga. Så ibland gör jag det.


   
SvaraCitera
mynona

Får jag en kram besvarar jag den, men jag tar sällan initiativ till den. Jag brukar sällan röra vid folk på eget initiativ, såvida jag inte är specifikt bekväm med just dem och/eller situationen får det att kännas naturligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Det beror på vilken relation jag har till personen i fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukade ofta ta på axlar, rygg o rufsa killkompisar i håret.. ju mer ja brydde/tyckte om dom ju oftare gjorde jag det Rodnar 

tycker de e lite obehagligt om nån jag ej känner tar på mig 🙁

gillar att kramas med alla ja tycker ser snälla ut då jag är onykter Rodnar men vet inte om ja vågar de längre e så rädd att nån ska missuppfatta de för nå annat LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:
Öh, typ.

Är ni såna som försöker hålla hårt i den där lilla privata sfären runt er och drar er en aning för att röra vid andra människor eller är ni såna som tenderar att exempelvis lägga en hand på en persons axel när ni pratar med den?

Tror ja! eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar när doktrar tar på en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag gör så ibland om jag säger något jag vill ska gå fram, som är viktigt eller jag vill lägga emfas på. Då kan man lägga en hand på axeln eller liknande för att försäkra sig om kontakt med personen i fråga. Så ibland gör jag det.

fast då tänker man (jag) ju bara på den där handen på axeln istället för de viktiga orden Söt. Tycker just den där handen på axeln är något utav det obehagligaste som finns. Känns som något man gör när man inte känner personen så väl ..


   
SvaraCitera
Lounge

har inga problem med det iaf


   
SvaraCitera