Aviseringar
Rensa alla

Gå ensam på bio?


André Vifot Haas: Låter okej, borde kanske testa

dock är grejen att jag finner bio överskattat, så går normalt bara på bio om någon tar med mig. i annat fall laddar jag ner filmen senare istället.


   
SvaraCitera
Kudhos

Har en polare som är filmentusiast. Han har gått på bio ensam men han försöker ha med några vänner. Har gått med honom, ta några bira innan, ta några efteråt. Diskutera filmen innan, och efter.

It's fun,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Jag har dock märkt att det är många som reagerar med förvåning och viss skepsis när de får höra om det.

Har också upptäckt detta. Att gå på bio själv är för mig lika givande som att gå med någon, dock går jag på bio själv oftare än med någon för det är inte ofta någon har tid o gå när jag ska gå eller så vill man inte se den film jag så gärna vill se så... Själv blir jag förvånad över förvåningen på att gå på bio själv... VIP-bio emellanåt dessutomHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera

André Vifot Haas: Totalt har 21 användare röstat. (Du röstade blankt)

alla svarsalernativen är ju sämst.
jag vill svara nej jag går inte själv på bio och skulle känna mig olustig men klandrar ingen som gör det.


   
SvaraCitera

Ser inte heller att det är fel att gå ensam på något sätt, men har själv aldrig gjort det. Mycket roligare att gå med någon annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Smart, gör det ibland!

Gillar att se på film och jag behöver inte någon annans ögon för att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man är sin egen människa så det vore inkonsekvent att inte kunna gå på bio själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Smart, gör det ibland!


   
SvaraCitera

Jag vill ibland gå själv på bio när det kommer en film som jag vill se, men ingen kan eller vill gå. Men sen minns jag hur dyrt det är, och så stannar jag hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Går ALLTID själv


   
SvaraCitera

Gått själv två gånger men då är det för att jag verkligen har velat se dom och det finns sina fördelar med att gå själv. Men helst går jag ju med andra.


   
SvaraCitera

Ser inget konstigt med att gå på bio själv, men själv har jag aldrig gjort det. Har alltid sett bio som en social aktivitet så vet inte om jag skulle känna mig bekväm med att gå själv. Men ser det som sagt inte som konstigt, är väl jättebra att kunna göra sådana aktiviteter själv också.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Går alltid själv på bio och dylikt.
men tycker jag om det och skulle göra det om jag hade alternativ, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NJa, gå på bio är nog en social grej för mig. Att man typ käkar innan, handlar popcorn, snackar lite osv.  Vill jag vara ensam sitter jag hellre och ser en film hemma.
Tycker dock inte det är konstigt att gå själv.


   
SvaraCitera

mwo: Går ofta på bio men nästan aldrig ensam. Jag och min kille brukar vilja se samma filmer och därför går vi tillsammans.

Låter som en bra grabb!

André Vifot Haas: Smart, gör det ibland!

Har gjort en gång. Inte en jävel ville se filmen. Det kändes nästan lite olustigt tyvärr. Filmen var ju bra och jag var egentligen ganska nöjd såvitt jag kommer ihåg! 


   
SvaraCitera