Aviseringar
Rensa alla

Gå före i kön


Ämnesstartare

Går bara på privata tillställningar


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Apoptos:

Hur ofta får ni gå före i kön när ni är ute och festar på nattklubbar?

Går av princip aldrig till ställen som har "selektiv" kö/lista/inträde osv. Det brukar vara en garanti för att man inte får dricka ordentligt, blir tvingad att lyssna på dålig "musik" och vara i närheten av dryga människor.

Harpya:

Jag står aldrig i kö, jag lämnar aldrig baren.

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Dom gillar min stjärt menar du?[blush]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går före dig iallfall. De gillar väl mig mer eller nåt i dunno. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

[wink]

skall vicka lite extra på den näste gång då[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går inte på krogen. Att någon orkar med att vistas i samma lokal som vanligt folk. Nej, privata fester är det enda som är värt något i denna värld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

privata fester är det enda som är värt något i denna värld.

håller med.

krogen verkar mer vara "visa upp sig" osv.. känner mig inte lika trygg heller. nä hemma- och privatfester är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

krogen verkar mer vara "visa upp sig" osv.. känner mig inte lika trygg heller. nä hemma- och privatfester är bäst

Dessutom har de så många regler på krogen och så tillåts inte knark. [shake]


   
SvaraCitera

Apoptos:

Själv får jag och mitt sällskap alltid gå före i kön på de exklusiva nattklubbarna på Stureplan och Franska Rivieran och väl där inne eskorteras vi alltid till VIP-hörnan, så att vi ska slippa umgås med "packet" på det allmäna dansgolvet.

Själv får jag och mitt sällskap alltid gå före i kön på de exklusiva nattklubbarna på Stureplan och Franska Rivieran och väl där inne eskorteras vi alltid till det allmänna dansgolvet, så att vi ska slippa umgås med "packet" i VIP-hörnan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle en så övermänniska som jag hänga med en massa wtmänniskor på trashplan eller i saint-tropez?

går bara på privatfester där jag vet att det enbart är människor som förtjänar mitt sällskap.


   
SvaraCitera

kachin:

eftersom ja e troll får jag gå före alla men sen tillbaka igen o runt och sicksack tillslut en liten anja-pärson-sälen in på dansgolvet sådär

Hahaha lolade irl.


   
SvaraCitera

Apoptos:

Mig lurar du inte, gumman. Du är 17 år, du får inte gå på krogen än.

Asch då, mitt försök att imponera på randommänniskor på internet misslyckades[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är tjej och ser inte helt oäven ut, vad mer behöver jag säga? [shake]


   
SvaraCitera