Aviseringar
Rensa alla

Gå med tjejkläder offentligt?? Är trans, född som kille


Gö det du.


   
SvaraCitera

time:

Du förväxlar begreppen transsexuell och transvestit. Transa är ett skällsord, inte ett verb. Transsexualitet är inte en läggning.

Jag vet skillnade men skrev lite snabbt. Men alla läggningar ihop med respektives kinks blir en oändlig rad av förkortningar som definierar en slags läggning. Att transa är ett skällsord är bara trams.


   
SvaraCitera
time
 time

Anton999: Att transa är ett skällsord är bara trams.

Nej, det är definitivt ett skällsord. Jag har full förståelse för om du själv är transperson och inte tar illa upp, men det är definitivt inte trams för väldigt många.

Anton999: Men alla läggningar ihop med respektives kinks blir en oändlig rad av förkortningar som definierar en slags läggning.

Transsexuell är inte en läggning och det är inte en kink. 


   
SvaraCitera

time:

Nej, det är definitivt ett skällsord. Jag har full förståelse för om du själv är transperson och inte tar illa upp, men det är definitivt inte trams för väldigt många.

Transsexuell är inte en läggning och det är inte en kink. 

Tror inte vi kommer längre då du har bestämmt dej.
Det är så patetiskt att vissa har fått för sig att vissa ord är tabu. Varför får vi inte säga lapp när lapparna själva använder det ordet. Plötsligt snackas det om att ändra namn på lappland och lapporten.  Trams rakt igenom med en massa ord som inte behöver tabu klassas. 
Trans o transa gäller. Färdigpratat


   
SvaraCitera
time
 time

Anton999: Tror inte vi kommer längre då du har bestämmt dej.

Det är inte jag som har bestämt mig. Det är transpersoner själva. På den här sajten använder vi inte diskriminerande ord. Vill du fortsätta göra det rekommenderar jag ett annat forum. Hjärta


   
SvaraCitera

jag klär mig i tjej kläder ute och är inte en trans :p

men okej, vem ska bry sig? om jag gör det så kan du också! 


   
SvaraCitera

Jag är alldeles för blyg för att kunna gå med mina tjej kläder offentligt vid platser där jag skulle kunna möta på personer jag känner.

Men jag brukar alltid sätta på mig trosor, tajta yoga pants och en tajt sexig sportbehå/linne när jag är ute och springer.

skogen.PNG


   
SvaraCitera

Oj! intressant

ping

Din kvinna:


   
SvaraCitera

Några haremsbyxr jag brukade ha kmr från hms tjejavdelning

men okej att vara transexuell är inte en kink asså, vad är det?


   
SvaraCitera

Jag har ärligt talat aldrig förstått skillnaden mellan trans, transa, transvestit och transexuell. Det är väl fyra ord för samma läggning om jag inte minns fel.


   
SvaraCitera