Aviseringar
Rensa alla

Gå ned 10kg på 12h


Geigerzähler:

Ja, det är någon jävla myt att jag skulle vara smal. Misstänker att det är p.g.a att folk TROOOR att jag har så jävla tydliga kindben fast det egentligen bara är kindfett.

Aaa, typ flaskkropp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Aaa, typ flaskkropp!

Ja, precis! 60kg är gaaaanska såå mycket till min mycket korta kropp (är endast fett också).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni ingen redig tjockis i klassen?? Håll dig nära den så ser du själv mycket smalare ut!!


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Ja, precis! 60kg är gaaaanska såå mycket till min mycket korta kropp (är endast fett också).

Hjälper det inte med att dra in magen då? Eller ta på en gördel. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Har ni ingen redig tjockis i klassen?? Håll dig nära den så ser du själv mycket smalare ut!!

Bara killar, andra tjejen är jättteejättesmal och supersnygg. Jag ser ut som en liden boll på sidan om henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Hjälper det inte med att dra in magen då? Eller ta på en gördel. [y]

Har inget fett på magen typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du ser mycket smalare ut om du kapar av en lem. Fast, nä.

Skyll på extrem mens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Bara killar, andra tjejen är jättteejättesmal och supersnygg. Jag ser ut som en liden boll på sidan om henne.

[sad] elakt.


   
SvaraCitera

basta bort all vätska borde hjälpa i alla fall ett/två kilo så länge du inte dricker tillbaka det 😛


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Har inget fett på magen typ.

Va nu då! [shake] Sitter allting på låren? :S
Image


   
SvaraCitera

Be någon smal klä ut sig till dig.


   
SvaraCitera

Sluta noja, jorden kommer inte att gå under om du badar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det är mycket fånigt att det skall vara obligatoriskt. Jag KAN simma men jag gör det inte, hade det varit meningen att vi skulle plaska runt i vatten så hade vi haft gälar och simhud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du bara fett på låren så bada i badshorts så att folk ej ser dem??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har insett att jag inte är speciellt fet, men ja, är jobbigt att bada med min vidriga klass hur som helst. Var bara upprörd o.s.v. jag är sjukt snygg.

Mvh


   
SvaraCitera