Aviseringar
Rensa alla

Gå ner 16 kg på 4 veckor?


Ämnesstartare

*borttagen länk*

Den här tjejen har bloggat om hur hon gick ner 16kg på fyra veckor genom att använda sig av ett par gratisviktprodukter, Cho-Yung och Pro Cleanse.

Cho-Yung och Pro Cleanse hjälper att:

•Reglera ämnesomsättningen
•Dämpa hunger under dagen
•Öka ens energi
•Minska åtskilliga kilo från kroppen genom att ersätta kaffe och läsk (och få vitare tänder)

Medan Cho-Yung ger en energi och hjälper en att dämpa hungern, är Pro Cleansefunktion att:

•Ta bort skadliga gifter från kroppen
•Ta bort åratals sörja från tarmem
•Hjälpa att minska åtskilliga centimeter från ens midja som träning inte klarar av

_________________________

Så, hur troligt låter det här egentligen? Jag vill själv bli av med några extra kilon, men ni som läst hennes historia, är inte det här farligt för kroppen?

Några åsikter? Är faktiskt sugen på att testa, att losa över 10kg på en månad känns ju jävligt nice. Vad tror ni, är det nå skit det här? [crazy]

_________________________

JOZFiN, I dag 11:38 grov bluff - läs själv.
http://www.familjeliv.se/Forum-5-64/m49764944-24.html

mvh. variabel


   
Citera
Ämnesetiketter
Correh

Gå ner nyttigt istället, ffs
Träna och sluta ät på macdonalds så ska du se att du går ner i vikt utan att förstöra hela kroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ut och spring.

Dold text: De måste jag göra..


   
SvaraCitera
Correh

Riiikard:

De måste jag göra..

DO IT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

DO IT!

Dold text: De regnar :'( .. Nä, men får la göra de sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ni mentalt efterblivna eller kan ni inte läsa?
Tråden handlar inte om hur jag ska gå ner i vikt genom att börja träna, utan jag undrar vad ni har för åsikt om bantningsprodukterna.

Sluta gå off-topic i min tråd, retards. [tired]


   
SvaraCitera
Correh

Simzan:

Är ni mentalt efterblivna eller kan ni inte läsa?
Tråden handlar inte om hur jag ska gå ner i vikt genom att börja träna, utan jag undrar vad ni har för åsikt om bantningsprodukterna.

Sluta gå off-topic i min tråd, retards. [tired]

Jag berättade tydligt min åsikt, retard. Skit i skiten och träna nyttigt istället[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simzan:

Sluta gå off-topic i min tråd, retards.

Sluta länka sn här skit då.. Du vill förmodligen gå ner, annars skapar man ingen tråd om detta...


   
SvaraCitera

Jag tycker att det ser lite väl bra ut för att vara sant.
Dendär kroppen som hon lyckats att få till nu, ser ut att vara aningen för vältränad om den bara skulle "uppstått" igenom lite bantnings piller mm.

Nä jag tror det är rena rama bluffen.
aiiight.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Jag berättade tydligt min åsikt, retard. Skit i skiten och träna nyttigt istället

Du sa ut och spring, vilket inte har något med dessa produkter att göra.

Riiikard:

Sluta länka sn här skit då.. Du vill förmodligen gå ner, annars skapar man ingen tråd om detta...

Ingen har bett dig läsa "skiten"? Sluta skriv i tråden, dvärg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Nä jag tror det är rena rama bluffen.

Läser man komentarerna till inlägget så verkar det vara fler som beställt hem och testat.

Tycker själv att det verkar rätt skumt, men varför skulle dom annars skicka ut gratisprodukter?


   
SvaraCitera
Correh

Simzan:

Du sa ut och spring, vilket inte har något med dessa produkter att göra.

Nej det sa jag inte, jag skrev att du skulle ge fan i att testa det där skiten och gå ner nyttigt istället.

Simzan:

Läser man komentarerna till inlägget så verkar det vara fler som beställt hem och testat.

Du fattar väl att det är folk från deras företag som suttit och kommenterat skiten?
Stuuuupid[wink]


   
SvaraCitera

Simzan:

Tycker själv att det verkar rätt skumt, men varför skulle dom annars skicka ut gratisprodukter?

Vet du med all säkerhet vad dessa produkter innehåller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simzan:

Ingen har bett dig läsa "skiten"? Sluta skriv i tråden, dvärg.

De va ett jävla tjat på dig idag.. Förmodligen söker du uppmärksamhet genom att skapa en tråd, så gefan i att lipa om någon tittar in i den också..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simzan:

Så, hur troligt låter det här egentligen? Jag vill själv bli av med några extra kilon,

Fan vad trött jag blir på alla tjejer som gnäller på sin vikt hit och dit.

Börja träna om du känner dig överviktig. Problemet löst.


   
SvaraCitera