Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt?


ror mkt på dig och äta regelbund, hoppa över chips o godis för ett tag 😀 så gick jag ner 23 kilo iaf 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nejnejnej. Du är 13 år. Du ska inte banta. Om jag får en dotter så ska jag krama på henne varje dag och påminna henne om hur vacker hon är, skulle bli så ledsen om min unge kände som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nikki:

ror mkt på dig och äta regelbund, hoppa över chips o godis för ett tag 😀 så gick jag ner 23 kilo iaf 😀

[tard]


   
SvaraCitera

men aja fick anorexia efter dt 🙁 inte bra ide o banta tycker jag särskild när man e ung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

AHA

"Vi uppskattar att du skickar din kommentar till oss och vi kommer att läsa den. Vi ber om förståelse för att vi p.g.a. platsutrymme förbehåller oss rätten att endast publicera sådana kommentarer som vi bedömer som värdeskapande för andra besökare på webbplatsen."

lol [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nejnejnej. Du är 13 år. Du ska inte banta. Om jag får en dotter så ska jag krama på henne varje dag och påminna henne om hur vacker hon är, skulle bli så ledsen om min unge kände som du.

Söt mamma du skulle bli [love]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Vi uppskattar att du skickar din kommentar till oss och vi kommer att läsa den. Vi ber om förståelse för att vi p.g.a. platsutrymme förbehåller oss rätten att endast publicera sådana kommentarer som vi bedömer som värdeskapande för andra besökare på webbplatsen.

HAHAHAAHA världen är ibland otroligt underbar. [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Söt mamma du skulle bli [love]

Mm. Platsen som pappa är för närvarande ledig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mm. Platsen som pappa är för närvarande ledig [wink]

Håhåhå [wink][blush] Måste dock ut och rädda världen först. Får återkomma efter det [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Håhåhå [wink][blush] Måste dock ut och rädda världen först. Får återkomma efter det [no-no]

Hur lång tid tror du att det tar då? *hör det öronbedövande tickandet av den biologiska klockan*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur lång tid tror du att det tar då? *hör det öronbedövande tickandet av den biologiska klockan*

Vet inte. Stor värld liksom. [sad] Känner mig i alla fall utvald (obs, som pappa, ej som världsräddare) [blush]


   
SvaraCitera

Hur mycket väger du?
Simma är asbra träning om man vill gå ner i vikt (+vara hälosam), man tränar verkligen hela kroppen! Annars är dricka vatten och tugga tuggummi bra.. och självklart inte äta sånt som man vet är dåligt för mycket, typ godis chips m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Vet inte. Stor värld liksom. [sad] Känner mig i alla fall utvald (obs, som pappa, ej som världsräddare) [blush]

haha <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mamma gick ned 8-10 kg på 2-3 veckor & nej, jag driver inte.
vinäger, vibrator (sådana som man har på magen), promenad, lite mat, inget socker/fruktsocker och inget salt.
Hon var gul i ansiktet ett tag, stackarn.


   
SvaraCitera

äta rätt , träna ... finns inga genvägar


   
SvaraCitera