Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt??


Ämnesstartare

Jag tänkte att jag ville bli lite hetare nu inför sommaren och kanske få bort ett par kilo. Undrar om någon har några tips på hur man får en smalare och snyggare body? UTAN att behöva äta några himla viktnedgångspiller eller vad du nu vill kalla det! [mad]
KOM IGEN HELP
och inga himla cptips 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

man struntar i att tjocke upp sig under vintern


   
SvaraCitera

body {
width: 10px;
}


   
SvaraCitera

promenader funkar mer än man tror [smile] sen kan du ju lägga in ett par joggingpass i veckan, jag försöker gå så mycket som möjligt och försöker orka jogga på torsdagar och söndagar t.ex [y]
vet dock inte om joggingen hjälper eftersom det inte görs ofta, men som sagt, promenader!


   
SvaraCitera
ziiesh

rör på dig. Speciellt småsaker räknas, gå eller cykla istället för att ta bussen. Och ät nyttigt. Du kan äta mycket, bara du äter rätt. Undvik onyttigheter och mjukt bröd helt enkelt. och satsa på fullkorn. Och drick mycket.
Sen om du motionerar på riktigt är ju det ännu bättre. Ut och spring, det är underbart, det gör jag ofta [y] eller ta dig till friskis&svettis eller joina nå danskurs eller nåt. Jag rekommenderar ju inte gymmet för det är inte konditionsträning på samma sätt alls. Om du inte springer på band då, men då är det bättre med utomhus: frisk luft, varierad terräng vilket är bra för mängder av små muskler och dessutom aktiverar det din hjärna när du får tänka. Plus att det är bra mycket skönare.

Lite nördigt inlägg, men whatever 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

body {
width: 10px;
}

Smålog irl. [blush]


   
SvaraCitera

Träna? [tard]


   
SvaraCitera

Träna regelbundet kondition och styrketräning med minst en dags mellanrum.
Ät 5 frukter/grönsaker om dagen.
Sluta äta så mycket tomma kalorier. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gött nu ska jag ut och röra på mig dvn


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera