Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt snbbt!


Ämnesstartare

Hej!
Ja jag känner att jag måste gå ner i vikt fort! Jag har testat att gå dieter men det funkar aldrig så bra..Jag bor hos andra och dom gillar att äta fett mat...så det är svårt att säga till dom att man inte vill ha för dom reagerar så fort för dom tycker inte att jag ska gå ner....men jag vill....skulle vilja gå ner från 5kg-10kg

Några bra tips på nått som inte år så farligt men ändå väldigt effektivt?


   
Citera

träna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smertesorg:

träna

Ja jag vet att det an gå men har inte råd med gym [sad] och sen bor jag på landet så finns inte så mycket[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

ner från 5kg-10kg

hehe


   
SvaraCitera

ät inte samma sak som dom då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

sen bor jag på landet

Ut och spring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

laga egen, vegetarisk nyttig kalorisnål mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bäbä:

ät inte samma sak som dom då

Det går inte jag kan inte vara oartig och säga att jag inte vill äta det när dom bjuder [sad] dom undrar redan varför jag äter så lite [sad]


   
SvaraCitera

cutekitty:

Några bra tips på nått som inte år så farligt men ändå väldigt effektivt?

Som sagt - träna!

cutekitty:

Ja jag vet att det an gå men har inte råd med gym [sad] och sen bor jag på landet så finns inte så mycket[sad]

Promenera/spring? Tycker du att det är tråkigt kan du ju alltid fixa sällskap eller lyssna på musik/ljudbok samtidigt.


   
SvaraCitera

cutekitty:

Det går inte jag kan inte vara oartig och säga att jag inte vill äta det när dom bjuder [sad] dom undrar redan varför jag äter så lite [sad]

Dom borde ju knappast ta illa upp för att du vill äta annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Promenera/spring? Tycker du att det är tråkigt kan du ju alltid fixa sällskap eller lyssna på musik/ljudbok samtidigt.

Ja jag tycker det är tråkigt och ingen här är riktigt för att rör sig...[sad]...alla är lite fetta typ [sad] jag har ingen mp3 eller ipod [sad]


   
SvaraCitera

cutekitty:

Ja jag tycker det är tråkigt och ingen här är riktigt för att rör sig...[sad]...alla är lite fetta typ [sad] jag har ingen mp3 eller ipod [sad]

Det finns inte några genvägar som håller i längden när det kommer till vitminskning. Bra mat och träning är det som gäller.

Vill du gå ner i vikt får du helt enkelt bestämma dig. Du har ett mål och då blir saker och ting för det mesta lättare, tvinga dig ut och spring en gång om dagen så ska du se att det blir rutin och då mycket lättare efter ett tag.

EDIT: Tycker du att det är väldigt tråkigt att springa kan du ju alltid cykla, det är också bra träning. Själv tycker jag att det är betydligt mycket roligare och lättare att cykla än att springa.


   
SvaraCitera
ziiesh

cutekitty:

och sen bor jag på landet så finns inte så mycket[sad]

underbart, ut och spring eller cykla. Och styrketräna kan du göra hemma [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

Några bra tips på nått som inte år så farligt men ändå väldigt effektivt?

Kanske bli vegetarian, gå eller cykla 5-10 km om dagen + 100 sit-ups[y].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

underbart, ut och spring eller cykla. Och styrketräna kan du göra hemma

Ja jag vet inte vad jag kan göra min cykel är kvar hemma [sad] annars skulle jag ju ha cyklat till stan eller nått[smile]


   
SvaraCitera