Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt snbbt!


Ämnesstartare

Men nu funderar jag på ett bantningspiller [smile] det heter NuShape nån som vet eller har testat det ? [smile]


   
SvaraCitera
ziiesh

cutekitty:

Ja jag vet inte vad jag kan göra

spring! allt du behöver är fungerande springskor och bekväma kläder 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

spring! allt du behöver är fungerande springskor och bekväma kläder 🙂

Har inga springskor [sad]


   
SvaraCitera
ziiesh

cutekitty:

Har inga springskor [sad]

någon av de du bor med då, har de något? Eller någon i familjen eller släkten?


   
SvaraCitera
Jeay_L

Bor du på landet så finns det troligast mkt mark att röra sig i, en promenad i skogen och sådär tar grymt bra på kroppen eftersom du måste röra dig på ett annat sätt än om du går på helt plan asfalt!
Dessutom är det roligare att gå i skogen!

Bor oxå på "landet" dock i ett samhälle men är mkt skog och ängar och sådär runt där jag bor och man känner skillnaden om man går en timme i skogen eller en timme på asfalt.


   
SvaraCitera

ut och spring. ät saker som gör dig mätt men har lite kalorier (riktigt grovt bröd). drick mycket vatten. lär dig att vara hungrig, det är faktiskt inte så illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nattkantarell:

det är faktiskt inte så illa.

Asså ja jag äter inte mycket nu för jag är sällan hungrig [shake] Jag har ett bmi på 19,6 men jag vill ha ett bmi på liksom 17-18 [shake] och jag vill inte att nån här märker att jag bantar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

NuShape

Lägg de pengarna på ett par löparskor istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gärdsmyg:

Lägg de pengarna på ett par löparskor istället.

det kostar ju bara 75 kr för ett start packet 🙂 den så behöver jag nog det kanske inte nå mer än en månad så det blir billigare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

det kostar ju bara 75 kr för ett start packet 🙂 den så behöver jag nog det kanske inte nå mer än en månad så det blir billigare 🙂

Är det så billigt behöver du det antagligen längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gärdsmyg:

Är det så billigt behöver du det antagligen längre.

nej då det kostar bara 75 för ett start packet som räker i 1 mån sen så om man vill ha mer så kostar det 400 kr varanan månad


   
SvaraCitera

cutekitty:

Asså ja jag äter inte mycket nu för jag är sällan hungrig [shake] Jag har ett bmi på 19,6 men jag vill ha ett bmi på liksom 17-18 [shake] och jag vill inte att nån här märker att jag bantar [blush]

hmmm, då blir det jobbigare... prova att äta mer grönsaker istället för mat. folk omkring dig kommer bara tycka att du är nyttig, men det funkar jättebra. skippa mellanmål, kvällsmål och liknande som inte är för syns skull. om någon försöker väga dig kan du dricka jättemycket vatten innan och ha nåt tungt i fickorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

nej då det kostar bara 75 för ett start packet som räker i 1 mån sen så om man vill ha mer så kostar det 400 kr varanan månad

Tror ändå att du får bättre resultat med ett par löparskor...


   
SvaraCitera

cutekitty:

Men nu funderar jag på ett bantningspiller [smile] det heter NuShape nån som vet eller har testat det ? [smile]

Nej, din lata jävel. Dessutom behöver du tydligen inte gå ner i vikt eftersom du då kommer bli underviktig. Lär dig att tycka om dig själv istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutekitty:

Några bra tips på nått som inte år så farligt men ändå väldigt effektivt?

LCHF, du äter inga livsmedel med mer än 5% kolhydrater. Men istället mer fett och aningen mer protein. Du kommer då inte äta ris, pasta, bröd, potatis, godis etc.

Detta sätter fart på din fettförbränning 🙂 Kör man detta fullt ut så kan man gå ner upp till 2,5kg/vecka.


   
SvaraCitera