Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt


Ilona
Ämnesstartare

Jag ska till Thailand om 4 månader och till dess vill jag ha hunnit ner till 65 kg, just nu ligger jag på 80 kg och jag är 158 cm. Hur ska jag göra på bästa sätt? Vad för träning ska jag göra och hur ska jag äta för att lyckas?? 


   
Citera
oats
 oats

ät små portioner, gå mycket, sitt aldrig stilla i mer än 20 min, få upp pulsen två gånger per dag minst. undvik allt socker, vete och alkohol. ät mindre animaliskt fett, drick mer. basta. 
hm.. 
tugga maten riktigt riktigt väl, bli inte kall, drick mycket te som grön te, örtte och roibos..chai.. 


   
SvaraCitera

Be att få en remiss till en dietist via vårdcentralen, ät mindre godis och rör på dig. Men banta inte!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Självdisciplin är det enda som krävs. Utan det spelar något annat någon roll.


   
SvaraCitera

tycker det låter något osunt att gå ned så mycket på så kort tid. låt det ta den tid det tar och försök att röra dig mer och äta mindre och med "nyttigt" dvs undvik exempelvis godis och andra snabba kolhydrater och ät mycket grönsaker


   
SvaraCitera

Låter som alldeles för mycket på så snabb tid.  


   
SvaraCitera

-----


   
SvaraCitera

shit, säkert dne sjuttioelfte tråd om det här med viktminskning,
vi kan väl minska på pressen med det här med ramar och 'mister perfect!'
njut istället av din resa i Thailand, käka gott om Thai, tala Thai, sleep with Thai! Skål


   
SvaraCitera

Operera matsäcken 


   
SvaraCitera
b1son

froggygog:
shit, säkert dne sjuttioelfte tråd om det här med viktminskning,
vi kan väl minska på pressen med det här med ramar och 'mister perfect!'
njut istället av din resa i Thailand, käka gott om Thai, tala Thai, sleep with Thai! Skål

🙂


   
SvaraCitera
b1son

varför fett e nice du får ej benskörhet


   
SvaraCitera

det är inte hälsosamt att gå ner så mycket på så kort tid. dessutom är risken för att du får lös hud 


   
SvaraCitera

spring spring spring


   
SvaraCitera
b1son

S3ON:
spring spring spring

motion är pissdåligt sätt att banta på


   
SvaraCitera

böghög:

motion är pissdåligt sätt att banta på

man ska inte banta d är inte braaaaaaaa


   
SvaraCitera