Aviseringar
Rensa alla

GÅ NER I VIKT


höna:
61-62 kg till 167 cm är inte alls mkt. du behöver ej gå ner i vikt, du behöver lära dig gilla din kropp!

Håller med. Har själv stor rumpa, täcker hela huset känns det som, har smått komplex över skiten, men vad ska man göra? Hålla på med viktnedgångar för det när man har en normalvikt?

Ps. Dieter är så jävla B så det finns inte.


   
SvaraCitera
höna

Chickwithgun:

Håller med. Har själv stor rumpa, täcker hela huset känns det som, har smått komplex över skiten, men vad ska man göra? Hålla på med viktnedgångar för det när man har en normalvikt?

Ps. Dieter är så jävla B så det finns inte.

jag har också stor röv men jag tycker det är rätt najs faktiskt. 


   
SvaraCitera

höna:

jag har också stor röv men jag tycker det är rätt najs faktiskt. 

Much flesh to grab, yummie!


   
SvaraCitera

snufflarnnn: Men då måste jag väl få ett kaloriunderskott, annars går det väl inte neråt? 😮

Du förbränner ju kalorier genom att träna. Går du från att inte träna alls till att träna 4-5 gånger i veckan (träning behöver inte innebära gym eller löpning, fungerar alldeles utmärkt med raska promenader 5km+) så kommer du definitivt att gå ner i vikt så länge du inte ligger på ett överdrivet kaloriöverskott idag. 


   
SvaraCitera

Träna istället. Inte banta! Du är normalvikt...herregud.


   
SvaraCitera

Hej. Jag är 97:a, 167 cm lång och väger 61-62 kg. Själv försöker jag gå ner i vikt, jag vill sänka mitt kroppsfett. Jag är väldigt aktiv på dagarna, jag gymmar 5 dagar i veckan och kör kondition 3-4 gånger i veckan. För mig är det mest muskler som väger, vet inte hur det är med dig. Jag rekommenderar intermittent fasting. Det går ut på att fasta. Så här gör man, Du äter inget 4-6 timmar efter du har vaknat och när du väl äter så kan du äta mycket. Men det betyder att du skippar frukosten. När du väl har ätit din första måltid så ska du försöka äta den andra måltiden inom 8 timmar. Efter 8 timmar ska du inte äta mer. På morgonen vill jag alltid ha frukost, kaffe och te hjälper mycket med hungern.
Istället för att dricka läsk borde du prova Loka Crush, den innehåller ca 240 kalorier (140 cl flaskor).
Men om du vill äta frukost så ät gärna havregrynsgröt, jätte gott om du äter det med mjölk, kanel och bär. Väldigt nyttigt är det också.
Mindre mat - Mindre konditorn behöver du.
Mer mat - Mer kondition behöver du. 
Och mitt sista tips är detta; Träna innan du har ätit något t.ex. när du vaknar. Om du tränar på tom mage så har kroppen ingen annanstans att ta energi ifrån förutom den energi du har sparat i kroppen.
Om du undrar något, tveka inte att fråga 😉


   
SvaraCitera