Aviseringar
Rensa alla

Gå ner snabbt med hjälp av detta?


Ämnesstartare

Jag hade lovat mig själv att jag skulle ta tag i träningen nu på hösten så jag kommer i form till sommaren. Jag har inte börjat ännu hehe, men nu ska jag och jag känner att jag vill göra det mer än något annat! Jag ska även köpa en fettförbrännare (Vill inte ha några klagomål eller någonting på detta, tänker skaffa det oavsett) och så ska jag äta nyttigt och hälosamt, dricka mycket vatten, typ bara vatten ingen läsk eller sådant och springa 3-4 gånger i veckan samt lite annan styrketräning för ben,mage och armar. Jag är inte överviktig eller sådant, är normalviktig men har latat mig och samlat på mig en massa fett och trivs verkligen inte i det. Mina armar har blivit stora av fett, mina lår och min mage. Min fråga till er är nu, tror ni att jag kan gå ner minst 5 kg eller mer, få bort fett fram till sommaren isåfall? 🙂


   
Citera

Ja det tror jag. Dans är bra för att få fin kropp!


   
SvaraCitera

izzabellaaa:

Jag ska även köpa en fettförbrännare (Vill inte ha några klagomål eller någonting på detta, tänker skaffa det oavsett)

ok, d1 r dina pengar, du verkar lättlurad iaf.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

izzabellaaa:

fettförbrännare

en dieselmotor? [shake]


   
SvaraCitera

dans är ju lite som simning, effektiv helkroppsträning när man gör det rätt.

Tickstart:

en dieselmotor?

viker mig av garv [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

izzabellaaa:

Min fråga till er är nu, tror ni att jag kan gå ner minst 5 kg eller mer, få bort fett fram till sommaren isåfall? 🙂

jadå, men skaffa en sådan här också (så kan du liksom träna när du inte tränar):

Image

[y]


   
SvaraCitera

OF 5:

viker mig av garv [bigsmile][bigsmile]

men haha vadfan det sa mej inte ett skvatt [crazy]


   
SvaraCitera