Aviseringar
Rensa alla

gå om 1 år


enhimmelskdrog:

precis min reaktion. men han ville tydligen byta linje, knäpp.

Fagerjärn:

? _ ? ? _ ?

såg kopplingen där bara [ops]


   
SvaraCitera

mjölk:

såg kopplingen där bara

Ah! [wink]


   
SvaraCitera

Edward Cullen:

wtf, hur lyckades du? vad var det för sjukdom?

Först var det körtelfeber, och sen fick jag en släng av nedstämdhet som hållit i sig i ca 3 år nu.


   
SvaraCitera

Marwin1:

Fortfarande e jag skitorolig att det kommer vara konstigt o ha gå om 1 år=(

Det kommer gå bra. *pepp* [smile]


   
SvaraCitera

finns en som är 3-4 år äldre än oss alla [smile] han är väl rätt omtyckt, beror på dig o inte din ålder [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gick om, byte från natur till estet och tog studenten igår så nu är det över iallafall 🙂

Att gå om har varit blandade reaktioner, jag hade väldigt svårt att smälta in i den nya klassen då jag upplevde att jag uppfattades som ett stort hot...? liknande al qaida eller nått-.-(väldigt konstig klass), klassen var iallafall inte i den umgängeskretsen jag var van vid. De kompisar som jag hade från natur klassen har jag fortfarande kontakt med även fast de pluggar på annan ort, de flesta från den klassen verkade dock tycka jag var en idiot som fick för mig att gå om 1 år. Jag var helt enkelt trött på allt pluggande och var inriktad på fortsatta studier inom musiken så det kändes väldigt onödigt på natur.

För att svara på din fråga så är uppfattningen för folk som går om (åtminstone på min skola) ganska fientlig och du får räkna med att du tappar kontakten med en del folk i klassen, men det är ditt val och du får räkna med att i trean kommer du va förjävla trött på skolan [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom att man helt byter linje och måste därför gå andra kurser man inte annars har tycker jag inte att det är hela världen. Är en tjej i min klass som fick gå om två år, men vi respekterar henne inget mindre för det. Varför skulle vi? Hon kan inte precis hoppa in sista året, eftersom att hon då inte skulle ha betyg i kurserna hon skulle tagit i ettan och tvåan, vars kunskaper hon skulle behövt i trean.

Annat vore det i grundskolan. Om du var tvungen att gå om för att du var allmänt korkad eller bara lat är en helt annan grej.


   
SvaraCitera

McAn:

[blush][blush] [blush][blush] [blush] [blush] [love]

[cute]


   
SvaraCitera

Jag bytte linje och gick om ett år, en klasskamrat på den nya linjen hade gått om två år.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Jag ska gå om 2an, fast samma linje då. Gått på halvtid i år, och måste därför göra resten av kurserna innan jag börjar 3an.
Det blir drygt att byta klass, men jag går ju på samma skola fortfarande så jag kan umgås med gamla ändå 🙂
Kommer kännas skitjobbigt när de tar studenten och jag har ett år kvar, men det finns inte mycket att göra åt saken nu ändå. Är väl bara att stå ut 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tenderlies:

[cute]

Älskar dig [love]


   
SvaraCitera

Lindblom:

Är väl bara att stå ut 🙂

Då får du studentfira med mig :))


   
SvaraCitera

McAn:

Älskar dig [love]

Naw vad fint. [love]


   
SvaraCitera

Orka bry sig om vad alla andra tycker jämt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tenderlies:

Naw vad fint. [love]

När ska vi pussas och kramas?


   
SvaraCitera