Aviseringar
Rensa alla

Gå på bio ensam!


Ämnesstartare

Varför är man konstig om man gör det? [confused]

Vill jag se en film så ser jag den där den finns att tillgå (vilket ibland kan vara i en biograf om filmen ännu inte finns tillgänglig för nedladdning). Förstår inte varför det tvunget måste vara en gruppaktivitet, även om jag naturligtvis även går på bio med folk också.


   
Citera
Ämnesstartare

Har också låtit detta hindra mig =(

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol "folk"

vet inte, kanske för det kopplas ihop så mycket med porrbiografier om man inte går med andra...

det här känns verkligen rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig låtit det hindra mig. Är ju jättemysigt att bjuda sig själv på bio.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e la inget konstigt me de, men de ser ensamt ut o e nog ganska ensamt, fast man blir ju ändå omgiven av folk på biografen så helt ensam e man ju inte

själv föredrar ja iaf att gå på bio me vänner osv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gått själv några gånger utan problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Upplevs detta verkligen som konstigt nu för tiden? Tror konstig-stämpeln är borta.

Men ja, jag gillar ej att gå på bio själv, eftersom jag vill prata om filmen när den är slut. Jag gillar inte att se film ensam heller, vill ha någon att prata och ventilera med.

Det finns undantag såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte att det är så konstigt egentligen det är nog bara den genomsyrande utanförskapskänslan som spökar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tror konstig-stämpeln är borta.

Inte om man skall tro tomtarna i Tinychat!

OF 5:

Tror inte att det är så konstigt egentligen det är nog bara den genomsyrande utanförskapskänslan som spökar.

Har aldrig haft något emot att göra saker själv, så förstår inte riktigt grejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kommer nog aldrig gå på bio själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

jag kommer nog aldrig gå på bio själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle aldrig gå på bio själv, det skulle bara kännas väldigt ensamt och tråkigt. Och sen vill man ju prata om filmen med kompisarna efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte det är konstigt, lika lite konstigt som att sitta på ett café och ta en kopp kaffe själv. Eller ja, kanske inte den bästa liknelsen, men ändå.

Fast själv har jag aldrig gått på bio själv, är mysigare att gå med någon annan/några andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig varit ensam för att SF ej finns i min håla.
Men de ggr man kunnat se på någon film i min håla så har det varit för att vänner ville ha med mig. Har dock inget emot att åka o kolla själv så länge förbindelser passar i större stad eller om det är en bra film i min håla.


   
SvaraCitera

Det är väl "konstigt" just för att folk allt som oftast går tillsammans på bio, det är liksom inte så vanligt.


   
SvaraCitera