Aviseringar
Rensa alla

Gå på bio ensam!


Ämnesstartare

Rådjuret:

Det är väl "konstigt" just för att folk allt som oftast går tillsammans på bio, det är liksom inte så vanligt.

Då känns det ju i sådana fall som att "vanliga" människor går på bio för gruppaktiviteten i sig och inte för filmen i fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Inte om man skall tro tomtarna i Tinychat!

De är kanske väldig unga så att de ej har lärt sig att det är OK att göra saker på egen hand? [no-no]


   
SvaraCitera

Buddah:

Då känns det ju i sådana fall som att "vanliga" människor går på bio för gruppaktiviteten i sig och inte för filmen i fråga.

Njae, så behöver det väl inte vara. Alla i gruppen kan ju vilja se filmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Jag tycker inte det är konstigt, lika lite konstigt som att sitta på ett café och ta en kopp kaffe själv.

Tycker tvärt om, det är skitskönt att gå och sätta sig och ta kaffe (föredrar te dock) och bara sitta [cool].


   
SvaraCitera

Såg Black sheep ensam på bio och det var okej. Men jag tycker det är mycket roligare att gå med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte det är konstigt.

Tänkte gå ensam på "Det regnar köttbullar", men så hade inte filmrullarna anlänt till biosalongen, så den ställdes in. [tard]
Sedan dess har jag inte försökt gå ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det nästan varje gång! Inget konstigt alls.. [crazy]

Man är fan där för att se på film, inte för att sitta och babbla! Stör mig på alla som sitter och babblar! [mad]


   
SvaraCitera

Nej, väl inget fel på det, väl.
Men jag skulle nog känna mig lite obekväm, sedan skulle det inte förvåna mig om folk kollade lite udda på en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Förstår inte varför det tvunget måste vara en gruppaktivitet, även om jag naturligtvis även går på bio med folk också.

Instämmer!

Tycker det känns dumt dock att gå på bio själv, men vid andra omständigheter så skulle jag gärna gått på bio själv 😛 Däremot har jag införskaffat mig en full-hd projektor och ett 5.1 ljudsystem så nu blir det nog inte bio så ofta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade kunnat göra det om jag velat. Tycker inte om att se på film själv överhuvudtaget, inte ens hemma. Så, bio alone nononon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I sommar nu gick jag på bio själv för första gången. Var ingen big deal, skulle lätt kunna göra det igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slutsats: Jag är inte superkonstig alltså. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min slutsats skulle nog vara: Jag överskattar nog ums normalitet [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag går ensam på lite nördfilmer som folk inte vill se. folk går ju bara på typ filmer som harry potter och twilight, så jäkla tråkiga. jag ser seriösa filmer som jag verkligen vill titta seriöst på ensam


   
SvaraCitera
Bakric

Är det en film jag är säker att jag kommer gråta på (harry potter 7 pt. 2 när snape dör och harry får se hans minnen) så går jag faktiskt hellre själv.


   
SvaraCitera