Aviseringar
Rensa alla

Gå på festival se dum ut med för mycket packning?


Ämnesstartare

Så..
Ska bort imorgon och jobba som volontär på festival. Kommer sova i tält från måndagen till söndagen och även jobba alla dom dagarna.

Försöker packa ner allt, luftmadrass mat et.c och det blev två väskor. Bags på typ 20 25 liter. Och sen har jag sovsäcken och tältet utanför. 

Tänkte ställa allt detta på en sån där gul transportkärra liten nästan som en ölkärra fast stabilare. Kommer jag se dum ut? Över packad? Kommer folk tänka vilken idiot.. 
Hjäälp


   
Citera
Ämnesstartare

Hakuna Matata.


   
SvaraCitera

Väskor på 20 liter är väl inte mycket.. Oroa dig inte, ingen orkar bry sig för att drömma hur mycket packning du har. 
Fan vad mycket jagsläpade med mig till bråvalla bara för att sova lyxigt  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du måste ha med dig luftmadrass, sovsäck, kudde, kläder osv förstår jag men måste du ha med dig - MAT? Jag har varit på många festivaler och även jobbat bl a på Roskilde och en enda gång när vi INTE hade bil med oss ner så hade jag bara en stor rejäl ryggsäck. Räcker gott och väl. Jobbar du på festivalen så brukar alltid allt i mat och dryckesväg ingå utom alkohol naturligtvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker inte :p. Nej är inte mat så några påsar frystorkat. Men har läsk med mig som den fattiga student jag är. Men den första väskan är full för luftmadrassen är där i och sen massa kläder för sist jag åkte höll jag på riktigt att frysa ihjäl.


   
SvaraCitera

Det låter bra, man kan aldrig ha för lite förnödenheter med sig. Speciellt ifall du måste hjälpa någon dålig jävla hippie som inte har råd med mat eller behöver låna nånting annat. 


   
SvaraCitera