Aviseringar
Rensa alla

Gå på krog/klubb ensam


Ämnesstartare

Nehas:

så är det iaf då vi går ut.

låter konstgit [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låter konstgit [blush]

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AVEII:

Man sparar ju förfan en förmögenhet på att dra förbi systemet och sedan in på Ica en sväng..

Menar du att du ska gå till systemet och sedan sitta på ICA och dricka eller köpa tilltugg? Utbudet av andra människor är ytterst bredare på en krog. Du kan aldrig få in 2000 individer på en hemmafest. Om du lyckas vill jag gärna besöka denna.

enhimmelskdrog:

att man stöter på någon man "känner" ganska stor och då kan det bli awkward.

Fast det går ju att säga att ens kompisar är någonstans i vimlet eller att de är på väg. Om man nu känner behovet av att inte ses som en ensamvarg. Som rider ensam.

höna:

människor jag träffat och de jag var med gått hem...så aah. var rätt nais

Visst! Man kan göra vad som helst egentligen, inom lagliga ramar. Men jag tafsade på en killes röv när han stod och hånglade. Om man gör det mitt in the club får man skylla sig själv.

Lounge:

ågot exotiskt, som svensson inte vågat prova på tidigare pga man vill ej stämplas som en ensam desperat

Det har jag ej hört talas om, endast att människor går på bio ensam. Vad kul! Hoppas man ser mer av detta, då _måste_ människor söka kontakt, även om man är lite blyg.

Nehas:

så är det iaf då vi går ut.

Jaså? Men jag vet ej, med tanke på att du verkar vara man så kanske vi har annorlunda agendor än vi sliddjur. Eller detta sliddjuret. Jag brukar endast få utskällningar om jag försvinner för lång tid från gruppen.


   
SvaraCitera
höna

mopsen:

Visst! Man kan göra vad som helst egentligen, inom lagliga ramar. Men jag tafsade på en killes röv när han stod och hånglade. Om man gör det mitt in the club får man skylla sig själv.

haha, najs, ska kanske prova nån gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Menar du att du ska gå till systemet och sedan sitta på ICA och dricka eller köpa tilltugg?

Köpa dricka att blanda vodkan med.. Visst kan det vara gott med rent ibland, men brukar oftast blanda ut med Sprite.

mopsen:

Du kan aldrig få in 2000 individer på en hemmafest. Om du lyckas vill jag gärna besöka denna.

Har kanske ej varit tydligt nog, har inga vänner. Inga jag umgås med i varje fall. Så att sitta hemma i ensamhet och dränka mina sorger i alkohol går före krogen.. Inte nog med att det är förjävla dyrt o.s.v. Hade vart weird att sitta där och lipa. [wink]

Alkohol är en medicin i mitt tycke som endast bör tas i samband med sorg, depression, ångest eller annan sjukdom. Brukar exempelvis dämpa halsont vid förkylningar med att svepa ren vodka, fungerar utmärkt! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle aldrig ens tänka tanken


   
SvaraCitera
Lounge

mopsen:

Det har jag ej hört talas om, endast att människor går på bio ensam. Vad kul! Hoppas man ser mer av detta, då _måste_ människor söka kontakt, även om man är lite blyg.

aldrig hört talas om att det vore ovanligt att gå på bio ensam, men det kanske det är [crazy] tycker också att människor borde bli mer självständiga, mycket roligare så liksom, man får uppleva mer

ska gå ut ensam inom en månad punkt och slut


   
SvaraCitera
Lounge

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gått på krogen ensam 1-2 gånger. Jag förblev ensam.
INTE IGEN!


   
SvaraCitera

Nae, jag är för blyg.


   
SvaraCitera

Här i stan skulle jag garanterat stöta ihop med någon jag kände.

Skulle aldrig dra dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick ensam första gången jag ut på krogen i Sverige. Var trevligt och kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går ofta ut ensam, men då jag i princip alltid är på samma ställe så förblir jag sällan ensam särskilt länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick på nattklubb ensam, var riktigt tråkigt, omöjligt att få kontakt med folk när alla hänger i vänklungor och musiken är högre än vad man kan tala.
Spenderade resten av natten med en schizofren alkoholiserad somalier som bodde i en hiss.
Inte den trevligaste upplevelsen i mitt liv.


   
SvaraCitera
time
 time

Har gjort det. Inte på ett tag, men när jag precis fyllt 18 och hade pengar och ville utforska alla krog-och-klubbmöjligheter. Om Olle inte ville komma med mig så gick jag själv och jag hittade ALLTID sköna typer att hänga med. Allt från dundersöta pojkar som bjöd mig på vodkadrinkar till häftiga alternativa tjejer som ville dansa med mig.

It was awesome.


   
SvaraCitera