Aviseringar
Rensa alla

gå på Krog/nattklubb ensam?


Asstriid:
Risken är att någon snubbe drogar dig och drar hem med dig

Jag ser inte problemet här


   
SvaraCitera

Joel Antonsson:

Jag ser inte problemet här

Problemet är att han vill ha en tjej och inte en kille.. Hur kunde du missa det Joel? Gå å rök! 


   
SvaraCitera

Det beror väl lite på vad syftet är med ditt pub/krog/nattklubbsbesök? Är syftet att bara träffa en tjejkompis så kvittar det om du går ut ensam eller med polare. Är syftet ett knull så är nog det viktigaste att du är hyfsat nykter och är beredd på att bjuda tjejen på ett antal öl eller drinkar men se till att inte dricka så mycket själv. Mannens och kvinnans kåthet påverkas olika av alkohol. Kvinnans kåthet okar (oftast) vid intag medan mannens kåthet, eller i vart fall prestation - SJUNKER, vid intag av alkohol.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Asstriid:

Problemet är att han vill ha en tjej och inte en kille.. Hur kunde du missa det Joel? Gå å rök! 

Rökare ska dö, men du är fin astriid. Vill du kanske spela minecraft nån dag?


   
SvaraCitera

Joel Antonsson:

Rökare ska dö, men du är fin astriid. Vill du kanske spela minecraft nån dag?

Spelar tyvärr bara med rökare


   
SvaraCitera

Asstriid:

Spelar tyvärr bara med rökare

Du kan väl göra ett undantag, snälla. Jag lovar att vara snäll. Jag kan sexa med dig i värsta fall


   
SvaraCitera

Joel Antonsson:

Du kan väl göra ett undantag, snälla. Jag lovar att vara snäll. Jag kan sexa med dig i värsta fall

Nej du verkar för läskig


   
SvaraCitera

Asstriid:

Nej du verkar för läskig

Snälla jag gör vad som helst


   
SvaraCitera

Joel Antonsson:

Snälla jag gör vad som helst

Börja röka 


   
SvaraCitera
Cobrak

Joel Antonsson:

Du kan väl göra ett undantag, snälla. Jag lovar att vara snäll. Jag kan sexa med dig i värsta fall

stick

lämna min fru ifred din barbariska håriga jävel


   
SvaraCitera

Exakt Joel Arg


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:
Exakt Joel Arg

Skadeglädje


   
SvaraCitera

Asstriid:

Vad är ett bättre ställe skulle du säga?

strippklubbar eller saker som ej ska nämnas här men som är fullt lagliga i danmark


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

strippklubbar eller saker som ej ska nämnas här men som är fullt lagliga i danmark

Ah fast nej.. Då är krogen tusen gånger enklare 


   
SvaraCitera

Skåneärbäst: strippklubbar eller saker som ej ska nämnas här men som är fullt lagliga i danmark

Asstriid: Ah fast nej.. Då är krogen tusen gånger enklare

Det är nog tusen gånger större chans att Danneboi får rejält med fett på sylen om han besöker en av dessa "klubbar" som vi inte ska nämna vid namn än om han går på en vanlig pub/krog/nattklubb.


   
SvaraCitera