Aviseringar
Rensa alla

Gå under jorden.


Ämnesstartare

Finns det något sätt att bli asexuell?

Förhållanden för mig har på senare tid varit käpprätta åt helvete.
Sex månaders förhållande med en tjej som slutade med att vi inte ens pratar med varandra längre. (Hon gjorde slut.)

Därefter nytt förhållande som varade i tre veckor, och sedan, efter att det tagit slut, slutade med en ny kyss 7 veckor senare. Därefter allmänt strul, innan jag beslutade mig för att inte bli ihop med henne då vi är för olika..

Vad är det för fel på mig?
Varför blir jag t.ex bara förälskad i upptagna tjejer, hur kan jag få en tjej om jag är livrädd för att såra henne och hamna i samma sits som tidigare förhållanden?
Jag litar inte på mig själv längre, för jag tror att alla förhållanden med mig är dömda till att gå åt helvete. Oavsett om det är hon eller jag som gör slut. Varför kan jag inte hitta en tjej som är nöjd med mig som jag är, som bor i samma stad(luleå), som jag är nöjd med som hon är,

Jag behöver helt enkelt en tjej. En som bor i samma stad, är singel, glad, social, trevlig, inte dricker eller röker, och som är söt. Inte ett förhållande från början. Bara lära känna personen, utan massa krav eller föreställningar från början, bara se hur det hela går. Hur kan jag hitta en sån?


   
Citera
Ämnesstartare

Sluta försök...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The way of life


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget du kan konvertera till bara sådär, det är något du känner på dig om du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Distrust:

Det är inget du kan konvertera till bara sådär, det är något du känner på dig om du är.

Jag har förstått att asexualitet är ganska omöjligt.

Myksa:

Sluta försök...

Alltså, bara dras med i saker och ting och se vad som händer? det är just det jag vill. Men samtidigt vill man hitta någon.


   
SvaraCitera

asexuell har inte sex, men förhållanden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Jag har förstått att asexualitet är ganska omöjligt.

Inte alls. Jag har klarat mig utan sex i ett år snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Finns det något sätt att bli asexuell?

Så säger du ända tills du hittar nästa [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Sluta försök...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Vad är det för fel på mig?

tonåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

utan massa krav eller föreställningar från början

Anarkandi:

En som bor i samma stad, är singel, glad, social, trevlig, inte dricker eller röker, och som är söt

Hur går det ihop btw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Så säger du ända tills du hittar nästa [crazy]

När kommer jag göra det då?

Distrust:

Inte alls. Jag har klarat mig utan sex i ett år snart.

Egentligen är jag oskuld, men jag syftade på asexualitet som inga känslor. Att man inte dras till någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Egentligen är jag oskuld, men jag syftade på asexualitet som inga känslor. Att man inte dras till någon.

Då är du ute efter något annat. Asexualitet betyder inte att man inte kan ha känslor för en person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

När kommer jag göra det då?

När du minst anar serru, och det du känner nu kommer kännas som en fis i rymden. Sluta nojja!


   
SvaraCitera

Jag som trodde kontaktannonser inte var tillåtet.


   
SvaraCitera