Aviseringar
Rensa alla

gå upp i vikt på ett onyttigt sätt


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

så laga skräpmat som egentligen inte är skräpmat, typ pizza och hamburgare och sådant, om man gör eget så är det energirikt och nyttigt

mm funderar på typ baka pizzor o pajr o sånt o småäta då o då, får sätta på alarms och äta

m00d3k44k44n:

gainers?

va e d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ät med avokado och sådant fettigt, mer pasta mer feta såser mer av allt gott

brukar typ oftast äta sallads, typ räksallads, tonfisksallad, couscous oetc som e rätt nyttigt eg, så aa borde fan lära mig att äta osm en riktig man!!!!!! nujävlar blir det pizzamackor till frukost [badgrin]

(avokado e fett äckligt btw [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

va e d

kosttillskott för att gå upp i vikt [y]
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/kosttillskott/gainers/index.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

mm funderar på typ baka pizzor o pajr o sånt o småäta då o då, får sätta på alarms och äta

Jo men det är bra, nu kommer väl alla lchfare gå i taket men det är lättare att lägga på sig om man äter fet mat eftersom det är högre energidensitet i fett. Sedan skall man inte underskatta kolhydrater heller men det viktigaste är ju att få i sig mycket.

kekeoxo:

nujävlar blir det pizzamackor till frukost

ja fan ost är inte att underskatta när det gäller att lägga på sig hull!


   
SvaraCitera
penja

vill också ha detta problem.
vill ha en macka också, ska nog ta en macka.

jag är hungrig jämt och vill tappa kilon. hur fan gör jag dåå?? hur får man magsjuka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m00d3k44k44n:

kosttillskott för att gå upp i vikt

låter för komplicerat och dyrt typ men thx gullepulle

Dan_the_ironman:

om man äter fet mat eftersom det är högre energidensitet i fett.

mhm du har rätt! problemet e ba att man blir mätt så jävla fort, efter tre 4x4cm stora pizzabitar blir jag mätt hela dagen. ska lära mig att trycka i mig sånt gött

Dan_the_ironman:

a fan ost är inte att underskatta när det gäller att lägga på sig hull!

munssss [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

låter för komplicerat och dyrt typ men thx gullepulle

sjukt simpelt, blanda pulver med vatten eller mjölk och drick.. lättare att få i sig dryck än fast föda [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

jag är hungrig jämt och vill tappa kilon. hur fan gör jag dåå??

jag var också så, vägde typ 7 kg mer än det som rekommenderas för min längd lärde mig att böra äta nyttigt och inte mer än nödvändiugt och fastnade i den stilen sen dess [cry]

sluta m alla onyttigheter först!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m00d3k44k44n:

sjukt simpelt, blanda pulver med vatten eller mjölk och drick.. lättare att få i sig dryck än fast föda

ska tänka på detta!!


   
SvaraCitera
penja

kekeoxo:

jag var också så, vägde typ 7 kg mer än det som rekommenderas för min längd lärde mig att böra äta nyttigt och inte mer än nödvändiugt och fastnade i den stilen sen dess

sluta m alla onyttigheter först!!

va duktigt!
jag äter egentligen inte så mycket onyttigt. dvs, inte massa godis osv. men jag gillar ost och pasta. och jag gillar att äta mycket och inte röra på mig [smile][smile]

haha..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

mhm du har rätt! problemet e ba att man blir mätt så jävla fort, efter tre 4x4cm stora pizzabitar blir jag mätt hela dagen. ska lära mig att trycka i mig sånt gött

ät regelbundet, gör upp ett schema du kommer följa och ät varje gång så att du är proppmätt, då kommer magsäcken ganska snart töjas ut så att du orkar mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaa tack danne ska följa allt det där pussss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ätit nu mat m vitsås på wöööööööööööööööööööööö + banan efteråt [cool][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick grädde [wink]


   
SvaraCitera