Aviseringar
Rensa alla

gå upp i vikt utan att bli tjock?[blush]


Ämnesstartare

insåg precis att jag nog borde försöka gå upp lite i vikt och att jag börjat bli ganska underviktig: c

men om jag bara börjar "äta mer" så skulle ju allt bara sätta sig på magen och det vill jag ju inte, vill behålla min platta mage liksom[blush]

samtidigt vill jag ju inte bara skaffa massa muskler och bli massa muskel-biffig. så vill ju eg inte ha mer av varken fett eller muskler, men bara bli liiite mindre smal, typ, svårt dehär[sad]

så hur gör man?[blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vf får jag ej va i klotter trivs i klotter[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur du än gör så kommer du att lägga på dig fett och muskler, men med det sagt så betyder det inte att du kommer bli tjock eller för den delen muskel-biffig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behövs commitment för båda scenarierna [no-no]


   
SvaraCitera
zIGGE

Träna muskler på delar av kroppen du aldrig använder (nedre ryggen kanske?) så fördelas fettet runt än att sättas på magen över ditt magmuskel parti (eller under). Många får fram sina magrutor på det här sättet^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Behövs commitment för båda scenarierna [no-no]

vilka?[blush]

passaro:

men med det sagt så betyder det inte att du kommer bli tjock eller för den delen muskel-biffig.

men vill ju inte bli något av dom[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyft skrot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge du kan nog gå upp en del i vikt innan du får en nämnvärd "kagge", ett antal kilo i muskler behöver inte heller med nödvändighet se uppblåst ut

zIGGE:

Träna muskler på delar av kroppen du aldrig använder (nedre ryggen kanske?) så fördelas fettet runt än att sättas på magen över ditt magmuskel parti (eller under). Många får fram sina magrutor på det här sättet^^

wtf!?? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vilka?

Att bli fet och att bli beefcake [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom över (det som denna tråden pekar på åtminstone) skev kroppsbild. Det är alltid svårt att vänja sig men samtidigt så är det ofta en själv som har konstig bild över sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att du kommer att de fet ut om du ej äter mer, så bäst du börjar äta. Jag menar:
Image

Vill du få en sådan svullen mage lr??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Att bli fet och att bli beefcake [blush]

aha![blush]

zIGGE:

Träna muskler på delar av kroppen du aldrig använder (nedre ryggen kanske?) så fördelas fettet runt än att sättas på magen över ditt magmuskel parti (eller under). Många får fram sina magrutor på det här sättet^^

vah fattar inte :c

Nintendo:

Tror att du kommer att de fet ut om du ej äter mer, så bäst du börjar äta. Jag menar:

ofta man blir fet av att inte äta :C dendär är ju jätteäcklig ba [sad]

Dan_the_ironman:

det som denna tråden pekar på åtminstone) skev kroppsbild

vilket håll är den skev åt menar du? att jag inte är jättesmal eg men bara nojjar? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guggis bara ät
ät mer av veganmat.
Så kan du typ promenera 30 min/dag också så är "FETTPROBLEMET" UR VÄRLDEN OCKSÅ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vilket håll är den skev åt menar du? att jag inte är jättesmal eg men bara nojjar?

Snarare att du nog inte kommer få mage bara för att du går upp. Har ju inte sett dig men antar att du väger lite med tanke på att du känner att du borde gå upp.


   
SvaraCitera