Aviseringar
Rensa alla

Gå utan bh! (?)


Ämnesstartare

gör vad du känner för?? hatar också bg undviker det så ofta som möjligt


   
SvaraCitera

Om de är små o man är ung funkar det la. Men jag känner mej naken utan om jag inte är hemma dådå. Men tycker det är rätt äckligt med tanter utan bh. Hängbröst o ingen bh. Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go for it [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missSinger:

trash

Nej men jag kan väl förstå dig nu på sommaren. Kan tänka mig att det blir varmt och klibbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det är bekvämare med BH (även fast jag inte har så stora bröst) dock går jag utan ibland iallafall. Gör vad du känner för. [y]


   
SvaraCitera

Tycker man att det är obekvämt så ska man ju få välja att gå utan.
Är kanske inte jättekul när ens bröstvårtor syns genom tröjan, men det ser ju inte särskilt snyggt ut på killar heller.

Själv kommer jag nog leva i bikiniöverdelar under resten av sommaren. Mycket skönare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Individual:

Okej om brösten är fasta och ser bra ut.

S3ON:

Just do it!

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Har man inte stora bröst så behövs ofta inte BH

tojjo:

det är bara till att skipa den om du inte gillar den.

Pepparkaksgubbe:

Go for it [y]

Verkar helt klart som att de flesta är positiva! Verkar också som att det redan är relativt många som gör detta (även om man aldrig ser några ute på stan??). [wink]


   
SvaraCitera

Går utan i princip hela tiden. Det är bekvämt och brösten blir fastare[love] Hjärta på det!


   
SvaraCitera

SB From Hell:

Går utan i princip hela tiden. Det är bekvämt och brösten blir fastare Hjärta på det!

Blir de verkligen det.. har hört olika historier om det.. endel säger att de som använder bh håller uppbrösten så att de inte blir lika hängiga efter ett tag.. andra säger att man inte ska ha de eftersom om man använder bh i för tidig ålder så tränas inte "bröst" musklerna som håller brösten uppe.... -.- ? xd


   
SvaraCitera

Mizzoz:

man inte ska ha de eftersom om man använder bh i för tidig ålder så tränas inte "bröst" musklerna som håller brösten uppe....

Precis. Så går det till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missSinger:

Verkar helt klart som att de flesta är positiva! Verkar också som att det redan är relativt många som gör detta (även om man aldrig ser några ute på stan??). [wink]

Det är ju inte direkt som att du kan veta om folk på stan har BH på sig. De har ju oftast en tröja över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<3


   
SvaraCitera

jag brukar göra det ibland. problemet är dock att jag blir alldeles platt och rasar i ålder då också, vill gärna inte se ut som tio [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SB From Hell:

man inte ska ha de eftersom om man använder bh i för tidig ålder så tränas inte "bröst" musklerna som håller brösten uppe....

Låter ju ganka logiskt faktiskt. Eller?


   
SvaraCitera

missSinger:

Eller?

Jo. Funkar för mig i alla fall.


   
SvaraCitera