Aviseringar
Rensa alla

Gå utan bysthållare?


Ämnesstartare

Imoon:

Är det inte du som brukar kunna sånt här tjejigt, gugge? Va, va?

meh, jag har ju aldrig haft bröst liksom[no-no] sånt kan jag ju inte hålla koll på[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

meh, jag har ju aldrig haft bröst liksom[no-no] sånt kan jag ju inte hålla koll på[no-no]

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte att se nåns bröstvårtor genom tunn/tight tröja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har slutat gå utanför lägenheten förutom när jag hämtar posten, så har av någon anledning råkat sluta använda bh också.


   
SvaraCitera

Har alltid bh och sover med de också.
På doctors, de där tvprogrammet så sa dom att man får hängtuttar om man inte använder bh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ganska löst på det. Småbystad som jag är så händer det att jag går ut utan bh.

Nexyia:

På doctors, de där tvprogrammet så sa dom att man får hängtuttar om man inte använder bh

Det där tror jag inte en sekund på, om/hur ofta du burit bh avgör inte om du får hängbröst i senare ålder eller inte, tror det har med gener att göra, så spana in din kära mor/mormor/farmor. Däremot gör man ryggen en stor tjänst att ha bh om man har stor byst.


   
SvaraCitera

gö va du vill[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

törs inte...


   
SvaraCitera

använder bh sällan hemma men i skolan och ute


   
SvaraCitera

om man int3 har bh och har på sej ett typ waanligt Linne så ser man jue bröstvårtornas form [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krillan:

om man int3 har bh och har på sej ett typ waanligt Linne så ser man jue bröstvårtornas form

Tjae, strutbh gör ingen skillnad direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker bh verkar sjukt onödigt ifall man inte typ tränar eller har otympligt stora bröst.

men sen har jag väldigt små bröst själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krillan:

int3

Krillan:

waanligt

Varför måste du skriva så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nexyia:

bh
sover med de också.

Obekvämt [surprised]


   
SvaraCitera

nej obehagligt. Fat har inget emot att andra gör det.<----- lät ju som en perv:O


   
SvaraCitera