Aviseringar
Rensa alla

gå vidare efter att ha gjort slut med killen, hur?


Ämnesstartare

fick nyss reda på att min kille bara har lekt, utnyttjat och lurat mig i fem månader, och nu har han en ny tjej, och han har gillat henne ett tag men ljögit för mig när jag kom på honom och hennes sms, fick höra att han inte gillade henne och att det var mig han ville ha.
jag bad honom dra åt helvete och lite till,

problemet nudå?
mitt liv är tomt nu. känner mig oälskad, ogillad, utnyttjad och lurad till max.. borde jag nämna att killen och jag var tillsammans i fem månader och har kännt varandra i två år innan dess. ja, han var mitt liv, trodde jag.
så nu känns allt skit, vet inte hur jag ska komma över honom även om han är ett svin rent ut sagt.
har ni några tips?


   
Citera

Skriv en låt där du dissar honom ;&45353r4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Skriv en låt där du dissar honom ;&45353r4

skulle förnedra mig själv [sad]


   
SvaraCitera

om du har vänner du brukar umgås med så är det bara att se till att umgås mycket med dom så du tänker på annat, det funkar asbra [y]


   
SvaraCitera

Köp en låda beastialityporr och skicka till han,borde ge honom något att förklara för päronen...[bigsmile]


   
SvaraCitera

det går icke


   
SvaraCitera

det tar tid?? du kan inte tvinga fram välmående, det kommer med tiden. garanterar detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om du har vänner du brukar umgås med så är det bara att se till att umgås mycket med dom så du tänker på annat, det funkar asbra [y]

har testat det, slutar bara med att jag börjar snacka om honom och hur om hur ledsen jag är och känner mig,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

det tar tid?? du kan inte tvinga fram välmående, det kommer med tiden. garanterar detta

men jag hatar att vara deprimerad, känns verkligen som om jag går runt och trampar i självmordsträsket nu..


   
SvaraCitera

besaaaa:

har testat det, slutar bara med att jag börjar snacka om honom och hur om hur ledsen jag är och känner mig,

aha [sad] men ni får försöka se till att hitta på roliga saker att göra och inte prata om seriösa saker..


   
SvaraCitera

Johan svarar:

Hej Kerstin!

Vad jag förstår så har inte din kille varit helt ärlig mot dig, stämmer detta? Det är helt normalt i er ålder att man missförstår varandra, det är ju så mycket hormoner och känslor som uppstår i och med puberteten. Ni kanske skulle testa analsex?

Sieg Heil


   
SvaraCitera

besaaaa:

men jag hatar att vara deprimerad, känns verkligen som om jag går runt och trampar i självmordsträsket nu..

ja det gör varenda kotte som blir förnedrade av sin partner, men det går över med tiden


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera