Aviseringar
Rensa alla

GAAAH


Skrämmande. Har hänt mej ofta de senaste veckorna.
En kompis som hela tiden går "hey, vi far och supa hit & dit", eller "vi gör dethär & detdär". Sen när man inte vill är helvetet löst. Man stämplas som tråkig, idiot, homo och alla världens smutskastningar. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Triple T:

Skrämmande. Har hänt mej ofta de senaste veckorna.
En kompis som hela tiden går "hey, vi far och supa hit & dit", eller "vi gör dethär & detdär". Sen när man inte vill är helvetet löst. Man stämplas som tråkig, idiot, homo och alla världens smutskastningar. -.-

Eller hur. Böh, det är jobbigt. Inte "Vill du göra detta med mig?" utan det SKA vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Det suger det med [sad]

Ja. [sad]

SPiDERMANNEN:

Hatar kärringen som ska föreställa min mamma med och vill med flytta [sad] Sa det till henne men hon ba "tror du att du får det så mkt bättre nån annanstans? [mad]"

Det är då du ska säga lugnt "Ja mamma eftersom att det är du som skapar alla problem men jag älskar dig ändå." [cute]

SPiDERMANNEN:

Jo jag vet, och det hjälper ju inte av att hon tjatar heller.
Okej, jag vill sluta, men som sagt, hjälper inte av att folk tjatar, det är ju upp till mig.

Nej precis, personen i fråga är bara ovanligt korkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Det är då du ska säga lugnt "Ja mamma eftersom att det är du som skapar alla problem men jag älskar dig ändå." [cute]

Haha, funkar ju säkert [rolleyes]

DeathOrGlory:

Nej precis, personen i fråga är bara ovanligt korkad.

Lite faktiskt. Moget att springa iväg med [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Ja. Jag hatar när folk bestämmer vad jag får och inte får göra. [mad]

Du ska lyssna på din far. [no-no] Har livserfarenheter att dela med mig av som du borde lyssna på, så du inte gör samma misstag. [no-no]


   
SvaraCitera

vet hur det är, när man kommer i tonåren så blir föräldrarna jobbiga, fattar inte varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Haha, funkar ju säkert [rolleyes]

Om det inte gör det så lär hon bli helt ställd iaf. [cute]

SPiDERMANNEN:

Lite faktiskt. Moget att springa iväg med [n]

Väldigt töntigt faktiskt. Typ "Oh Noes! En rökare som kommer döda mig med passiv rökning" [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

vet hur det är, när man kommer i tonåren så blir föräldrarna jobbiga, fattar inte varför.

Mina föräldrar har varit jobbiga hela mitt liv. Speciellt mamma [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Om det inte gör det så lär hon bli helt ställd iaf.

Haha, fast egentligen vill jag inte flytta, eller jo, jag vet inte [sad]

DeathOrGlory:

Väldigt töntigt faktiskt. Typ "Oh Noes! En rökare som kommer döda mig med passiv rökning"

Haha, fast egentligen tror jag faktiskt att hon bryr sig om min hälsa mest. För jag röker aldrig när jag är med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Haha, fast egentligen vill jag inte flytta, eller jo, jag vet inte [sad]

Ni kanske bara behöver lära er att respektera varandras åsikter istället för att älta över vad som är rätt och fel.

SPiDERMANNEN:

Haha, fast egentligen tror jag faktiskt att hon bryr sig om min hälsa mest. För jag röker aldrig när jag är med henne.

Då borde hon inte klaga utan bara säga att hon inte tycker att du borde röka. Sen är det upp till dig att göra som du känner för.


   
SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Mina föräldrar har varit jobbiga hela mitt liv. Speciellt mamma

men de brukar rätta till sig när du blir äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ni kanske bara behöver lära er att respektera varandras åsikter istället för att älta över vad som är rätt och fel.

Det är ju hon som inte respekterar mina. Hennes bryr jag mig inte om, för hennes åsikter är fucked up ändå [rolleyes]

DeathOrGlory:

Då borde hon inte klaga utan bara säga att hon inte tycker att du borde röka. Sen är det upp till dig att göra som du känner för.

Precis! Men det verkar ju inte hon fatta 🙁
Aja, hon får vara sur, inte mitt problem [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

men de brukar rätta till sig när du blir äldre.

Nej, inte om man har en mamma som min.
Min syster som är 30 är minst lika trött på henne. Fast jag är nog betydligt mer trött på henne med tanke på att jag träffar henne dagligen vilket hon inte gör. Hon har heller typ aldrig bott hos henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Det är ju hon som inte respekterar mina. Hennes bryr jag mig inte om, för hennes åsikter är fucked up ändå [rolleyes]

Då får du förklara för henne att det inte finns något som är rätt eller fel.

SPiDERMANNEN:

Precis! Men det verkar ju inte hon fatta 🙁
Aja, hon får vara sur, inte mitt problem [party]

Precis, passar det inte kan hon dra. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

så du inte gör samma misstag. [no-no]

Som t.ex.?


   
SvaraCitera