Aviseringar
Rensa alla

gadda tatuering som ung - gå upp/ner i vikt


Ämnesstartare

Om man har en tatuering och sedan efter några år/månader what so ever går upp eller ner i vikt (i mitt fall upp) förstörs då tatueringen?


   
Citera

Beror ju på hur mycket fett som finns på det området.. Om man väger 200kg och tatuerar sig mitt på hängmagen så lär det nog inte se så fint ut då man gått ner lite i vikt nej.. Jag har däremot gått ner c.a 10kg i vikt och väger inte så mycket, och inga av mina 3 tatueringar har förstörts.. Dock är de placerade på armen och benet, inte så mycket fett där kanske.. Men ja, det är möjligt att det händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej så en tatuering på under/överarmen och en viktuppgång på 20kg(lite väl överdrivet) skulle inte förändras? 


   
SvaraCitera

Det är ju individuellt.. Går inte att säga utan att du langar upp bilder.. Vissa bygger ju en massa fett på vissa ställen, och inte andra ställen.. Se detta som ett exempel....

1343780662_Big-Booty-Model-Blue-Top-psd4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
Det är ju individuellt.. 

jo jag förstår. Vill så gärna fixa en tatuering men jag vet inte hur jag kmr se ut senare i livet :/Det fettet jag ahr nu är väl rätt jämnt fördelat hah. Rätt smala armar.Skulle en förändring bli mindre vid enbart text som jag förhoppningsvis kmr fixa och inte en bild?


   
SvaraCitera